Gjest Madley Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 på potetmos På fiskekaker På egg(kokt/stekt)
Hilde Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 På.. alt? :oops: Hehe, er stor fan av ferdige krydderblandinger, tror nok jeg har et par ødelagte smaksløker..
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Bruker det ikke i det hele tatt, har ikke sansen for slike "kjedelige" krydderblandinger.
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 På popcorn! Kjøpt ene og alene for det bruk. Men det er godt å ha litt over pizza og sånn også, ris og sånn, jeg bruker det jo til mer når jeg først har det i hus - men som sagt popcorn er tingen.
Arkana Skrevet 21. februar 2004 #8 Skrevet 21. februar 2004 På popcorn! Kjøpt ene og alene for det bruk. Men det er godt å ha litt over pizza og sånn også, ris og sånn, jeg bruker det jo til mer når jeg først har det i hus - men som sagt popcorn er tingen. Og mens vi snakker om popcorn, hvis du lager hjemmepoppet popcorn og har en teskje karri eller hvitløkspulver i sammen med smøret så smaker popcornet enda bedre!
Minette Skrevet 21. februar 2004 #10 Skrevet 21. februar 2004 Dette krydderet er litt undervurdert synes jeg. Bruker det på/til følgende: * Supper * Pommes frites * Noen sauser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå