Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2013

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, no er smertene heilt borte igjen. Det verste var vel å dra slukøyra heim igjen uten ein baby i barnesetet. Blir med å spleiser på den tuben med tolmodighet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Nå er Mafalda i gang også! Fritt for å være neste! :fnise:

Skrevet

Oi! Jeg satt akkurat og tenkte på om det hadde skjedd noe hos noen!

...Og jeg lover ikke at jeg ikke sniker meg foran deg, Tekola.. Jeg skal gjøre mitt aller beste for å rocke ungen ut i kveld! (Jepp, har fortsatt plan om Springsteen-konsert).

Gjest Tekola
Skrevet

Okai, men Springsteen er godkjent snikegrunn! :nigo:

Kos deg masse! Jeg er dødsmisunnelig!

Skrevet (endret)

Ja, nå syns eg det begynner å bli på tide med babypopping her, altså. Krabaten er jo allerede passert ein halv månad, og dåp er til og med booka. :overrasket:

Eg har forresten nettopp blitt "tante". Maibabyen til ei venninne kom på søndag. Gleder meg sånn til å sjå han. Men dei bur to flyturar unna, så det blir nok ei stund til ennå. :sukk: Var det slik at nokon hadde ei tube tålmodighet til overs? ;)

Endret av dreia
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har hatt kynnere nesten konstant de to siste dagene, ringene har blitt trangere og jeg er sulten som en ulv. I tillegg har jeg en intens hodepine som sitter i nakken. Tro ikke at jeg håper på å snart poppe! :ler:

Hm. Ikke fått noe brev fra NAV om at de har fått alt av papirer og slikt, men ser nå at jeg har fått fødselspenger, så da... er vel alt ok, da? :ler:

Skrevet

Nå, gjorde Springsteen susen? :fnise:

Mafalda er fremdeles ikke ferdig. Og Fru Edderkopp sendt hjem igjen. Tekola på pinebenken. Håper på en kjempeboom her veldig snart, nå må da denne boblen sprekke!

Ingenting nytt her heller, bare mensmurringer av og til. Jeg gir det noen dager til før jeg offisielt begynner å bli utolmodig!

Skrevet

Nei, dessverre... men han gjorde så godt han kunne! :danse:

Det føltes i perioder ut som om ungen var på tur ut navelen min mens vi satt der, men utover det skjedde det lite.

Jeg har forresten litt å døyve utålmodigheten med. Vi er midt i en oppussing, og alt av babyutstyr står utilgjengelig mens mannen høvler betonggulv i rommet på utsiden (en ubeskrivelig støvete jobb). Meningen er at vi skal flytte inn på nyoppusset soverom før pjokken kommer siden vi ikke har plass til barneseng på rommet vi sover på nå... I så måte kan han godt holde seg der inne litt til.

Forøvrig er det meldt knallvær her til neste uke, så om ikke annet er det tross alt triveligere å tilbringe tid i sola på verandaen, enn inne på et klamt sykehus! Om ikke annet!

Hvordan står det til med resten?

Skrevet

Innom og hilser fra en liten, fjertende, supersøt Smule i rosa teppe. Alt vel!

Blir spennende å se hvem som er nestemann ut! Lykke til, alle sammen, jeg krysser fingrene for at jeg leser nye baby-oppdateringer neste gang jeg logger på :klem:

Skrevet

Gratulerer med Smule på utsida, Mafalda! Eg gleder meg til fortsettelsen, og til det blir meir babyprat her inne. ;)

Gjest Tekola
Skrevet

Hadde ikke du tjuvstartet hadde ikke det der vært et tema en gang! :snurt::fnise:

Jeg er klar for å være nestemann ut jeg! Hvis ting bare kunne sette i gang... :P

Skrevet

Hadde ikke du tjuvstartet hadde ikke det der vært et tema en gang! :snurt::fnise:

Jeg er klar for å være nestemann ut jeg! Hvis ting bare kunne sette i gang... :P

Heeeyyy, eg holdt jo ut leeenge denne gongen, rakk til og med å starta permisjonen før eg fødde. :jolie: Men nå må det vel snart ta av her? *peike utålmodig på klokka* :tunge1:

Du kan gjerne vera neste dame ut, Tekola. :duskedame:

Gjest Tekola
Skrevet

:ler: Du har rett, du var veldig flink!

Krysser fingrene for at i dag er dagen!

Skrevet

Husker ikke om jeg har tippet fødselsdato for deg Tekola, men jeg tipper 5.mai :opplyser:

Gjest Tekola
Skrevet

Det noteres! :nigo:

Foreldrene mine og mormor kommer innom i morgen, de er i Trøndelag for helgen. Så da kommer vel vesla når de kjører hjemover på søndag? :ler:

Skrevet

Tror vesla prøver å sparke seg ut av magen her jeg ;)

Gjest Tekola
Skrevet

Her var det boksekamp i natt, i hvert fall! Fikk ikke sove på noen timer, jeg, det var så mye aktivitet! :ler:

Du vet forøvrig at du er høygravid når du våkner klokken fire på natta, vil ha grillet kylling med ris og bernaise og så får sutret deg til det 12 timer senere :ler:

Har hatt en sånn rar følelse nærmest i rumpa i dag. Sånn, under korsryggen liksom, et merkelig press. Som alt annet kan det vel være et tegn på noe, men, det er et tegn jeg ikke har vært borti enda i hvert fall! :ler:

Nå skal jeg spise opp middagen min og så blir det ransaking av klesskapet for å se om jeg finner noe som jeg får på meg til bursdagsfest for ei venninne :ler:

Skrevet

Jeg har også press mot rumpa. Tror hele tiden jeg må på do, men :vetikke:

Føles egentlig noenganger som om noen fyller hele meg med vann og prøver å sprenge hele kroppen min :P

Skrevet

Dagens lille absurditet:

Du vet du nettopp har født når du har lyst til å henge ut balkongflagget for å feire at du har produsert...

.... en bæsj! :hoho: #Kaktus_i_rompa

Ha en god dag alle sammen, og fort dere å få ut noen skjønninger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...