dreia Skrevet 11. april 2013 #441 Del Skrevet 11. april 2013 Negativ urin i dag. Er det lov å håpa på utskriving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. april 2013 #442 Del Skrevet 11. april 2013 Mensterminen min er 26. april, så, håpefull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. april 2013 #443 Del Skrevet 11. april 2013 Håpet om utskriving forsvann så snart legen og jordmora kom med dagens første igangsettingstablett. Blir eg først ut, eller er det nokon som slår meg på målstreken, tru? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 11. april 2013 #444 Del Skrevet 11. april 2013 Håpet om utskriving forsvann så snart legen og jordmora kom med dagens første igangsettingstablett. Blir eg først ut, eller er det nokon som slår meg på målstreken, tru? Det tror jeg neppe, i så fall må vedkommende være veldig rask...? Lykke, lykke til da, dreia!! Skjønner godt at du heller ville ventet, men tenk- nå får du snart møte gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 11. april 2013 Forfatter #445 Del Skrevet 11. april 2013 Inityol brukte me og pluss a- creme. (Den gamle typen)babyolje litt mesoft servietter i tillegg til våtservietter,kluter og gasskluter. Har kjøpt vippestol brukt, har bæreskjal ( jenta ville ikkje ligge i det), babygym. Har litt lyst på stellematte. Vi hadde stellebord frå NAV sist med stellematte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. april 2013 #446 Del Skrevet 11. april 2013 Oi, her skjer det saker ja.. Masse lykke til med fødsel dreia! Spennende med igangsettingstabletter da... Gleder meg til å følge videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. april 2013 #447 Del Skrevet 11. april 2013 (Fordelen er jo at eg sparer litt penger på immobiliteten. ) Ja, det er jo noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. april 2013 #448 Del Skrevet 12. april 2013 Krabaten kom i går kveld, etter ein heftig og overraskande rask fødsel. Han er heilt utrulig fin og god, med nysgjerrige, søkande auge. Det første møtet er heilt magisk, så eg er litt misunnelig på dykk, som har det igjen. (Sjølv om det er greit at fødselen er overstått. ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 12. april 2013 #449 Del Skrevet 12. april 2013 Gratulerer så mye, dreia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. april 2013 #450 Del Skrevet 12. april 2013 Gratulerer, nok en gang! Jeg er så klar for at vesla skal komme ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 12. april 2013 #451 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg er så klar for at vesla skal komme ut nå! Jeg lurer på når jeg skal bli klar for det jeg? Jeg får stadig sjokk når jeg oppdager hvor kort tid det er igjen! (mulig jeg er litt treg i oppfattelsen....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. april 2013 #452 Del Skrevet 12. april 2013 For meg har det gått veeeeeldig gradvis. Jeg har aldri skiftet bleie på noen som er yngre enn 22 år gamle (hurra for hjemmesykepleien, eldstemann var 98! ) og yngste babyen jeg har holdt var vel tre måneder tror jeg. Så jeg har absolutt null erfaring med barn og har derfor hatt rimelig mye "hva i alle dager er det jeg driver med?!"-tanker. Men så var vi på barselkurs (eller hva det nå enn heter) i går, og det var utrolig nyttig! Fikk en helt annen ro over meg. For, jeg har brukt laaaang tid på å i det hele tatt skjønne at jeg skal ha barn, på en måte. Og det er jo fortsatt en alien som beveger seg der inne. Men det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk veldig snart blir mamma. Forberedt blir man vel ikke ordentlig uansett? Men nå er det meste på plass her i huset, fikk kjøpt stellematte i dag og installert vaskemaskina (som har stått på badet siden vi flyttet inn i romjula ) og da tror jeg bare det er kosebukse til meg som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 12. april 2013 #453 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg har jo ei fra før, så jeg bør jo i utgangspunktet vite var jeg går til... Jeg tror det som "skremmer" meg mest er at det føles som svangerskapet har gått så himla fort! Forrige gang synes jeg at jeg gikk gravid i en evighet, mens nå er jeg plutselig der at jeg fint kan føde om et par uker Wæææææ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. april 2013 #454 Del Skrevet 13. april 2013 Innleggelse på føde observasjon, i same gangen som barsel, hjelper faktisk på å bli klar. Litt fordi du forbereder deg på at det kan skje snart, men mest fordi du ser så mange nyfødde. Og rundt omkring står det tomme plastkassar, som du veit at snart vil vera senga til DIN baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 13. april 2013 #455 Del Skrevet 13. april 2013 Gratulerer så mye, dreia! Så flott å lese. Håper dere har det fint sammen med hverandre! Føler meg heller ikke klar, har ingen erfaring med små barn og gruer meg litt til å bli kastet ut i det nesten når som helst nå. Har ingenting i mot å vente litt til! Men snart skjer det jo, og jeg får jo bare satse på at det går greit, og at veien blir til mens man går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 13. april 2013 #456 Del Skrevet 13. april 2013 Gratulerer med baby, dreia! Sikkert kjempefin liten gullunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. april 2013 #457 Del Skrevet 13. april 2013 Gratulerer med vel overstått fødsel Dreia. Kos deg masse i lykkebobla Gleder meg til det blir min tur, selv om jeg syns fødsel virker noe skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. april 2013 #458 Del Skrevet 13. april 2013 Du veit du er på barsel når frokost- og kveldsmatbuffeten nesten utelukkande består av kjøttpålegg. Og pleiaren som henta frokost til meg første dagen, sa at eg ikkje akkurat var den første som hadde ytra ønske om salami. Men du verden, kor godt det smakar. Sjølv eg, som egentlig ikkje liker anna spekemat enn salami, slukte spekeskinka eg fekk til grauten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. april 2013 #459 Del Skrevet 13. april 2013 Det er ingen grunn til å grua seg til fødsel viss ein kopierer min. Ja, det var heftig, og ja, eg sa til mannen at eg angra på heile prosjektet og ikkje ville meir, men det var mest i starten. På slutten følte eg helst ein slags seiersrus over kva eg faktisk var i ferd med å prestera. Men så hadde eg ein veldig rask fødsel òg, då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. april 2013 #460 Del Skrevet 13. april 2013 Det gikk jo veldig raskt ja.. Håper du har lyst og ork til å skrive litt med hendelsesforløpet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå