Fru Edderkopp Skrevet 7. september 2012 #1 Del Skrevet 7. september 2012 Eg har ca 14 mai. Berre 4+5 men håper spiren sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. september 2012 #2 Del Skrevet 8. september 2012 ja jeg har ! 16 mai. 4+1 jeg da! Håper også inderlig at den sitter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blir3 Skrevet 9. september 2012 #3 Del Skrevet 9. september 2012 jippi, vi er flere termin 17 mai her Håper bare spiren sitter Hvor kommer dere fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. september 2012 #4 Del Skrevet 9. september 2012 Oslo her ihvrtfall dere burde melde dere inn på mammanett.no, der er vi blitt en god del i termingruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 11. september 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 11. september 2012 Eg er frå vestlandet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 19. september 2012 #6 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har også termin i mai. Litt avhengig av hvilken kalkulator jeg bruker får jeg opp mellom 17. og 20. Bor forøvrig på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. september 2012 #7 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har også termin i mai. Litt avhengig av hvilken kalkulator jeg bruker får jeg opp mellom 17. og 20. Bor forøvrig på østlandet. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. september 2012 #8 Del Skrevet 19. september 2012 jippi, vi er flere termin 17 mai her Håper bare spiren sitter Hvor kommer dere fra? Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. september 2012 #9 Del Skrevet 19. september 2012 Eg har ca 14 mai. Berre 4+5 men håper spiren sitter! Åååå gratulerer :D hehehe følte jeg måtte si gratulerer til alle her inne :D Dette er jo KJEMPE spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 19. september 2012 #10 Del Skrevet 19. september 2012 1. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 19. september 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 19. september 2012 Så kjekt at me blir fleire og fleire:) Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 21. september 2012 #12 Del Skrevet 21. september 2012 Terminkalkulatoren sier 23 mai altså er jeg 5+1 i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetfrombergen Skrevet 21. september 2012 #13 Del Skrevet 21. september 2012 7+1 idag, termin 9 mai ifølge kalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. september 2012 #14 Del Skrevet 24. september 2012 Legen sier 28 mai, men mine beregninger sier 03 juni. Sniker meg likevel inn med et forsiktig "hei" jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissa85 Skrevet 24. september 2012 #15 Del Skrevet 24. september 2012 Legen sier 28 mai, men mine beregninger sier 03 juni. Sniker meg likevel inn med et forsiktig "hei" jeg da Vært hos legen allerede? hva gjorde dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2012 #16 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vært hos legen allerede? hva gjorde dem? Måtte ta noen blodprøver i forbindelse med noe helt annet, så da bare slo jeg to fluer i en smekk. Skal tilbake om 2.5 uke, da er det ordentlig kontroll, bestilling av UL og fødeplass, samt ta diverse blodprøver og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 1. oktober 2012 #17 Del Skrevet 1. oktober 2012 Melder meg forsiktig inn i klubben eg da.Eg er ikke sikker på når eg hadde mensen sist.men var i ca midt i august.så terminen eg har reknet meg fram til på kalkulator er ca 19 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 10. oktober 2012 #18 Del Skrevet 10. oktober 2012 Melder meg også inn her, litt sent, men forhåpentligvis er jeg her for å bli! Etter mine beregninger er jeg 10 uker i morgen, med termin 10. mai. Skal på første legekontroll ganske snart, gleder meg til det så det føles kanskje litt mer virkelig. Og gratulerer til alle sammen, dette er så spennende! Fru Edderkopp, hva med å endre trådnavnet til Skravletråd mai/juni 2013, så får vi samlet oss litt mer her inne sånn som jeg ser de har gjort det året før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 12. oktober 2012 Melder meg også inn her, litt sent, men forhåpentligvis er jeg her for å bli! Etter mine beregninger er jeg 10 uker i morgen, med termin 10. mai. Skal på første legekontroll ganske snart, gleder meg til det så det føles kanskje litt mer virkelig. Og gratulerer til alle sammen, dette er så spennende! Fru Edderkopp, hva med å endre trådnavnet til Skravletråd mai/juni 2013, så får vi samlet oss litt mer her inne sånn som jeg ser de har gjort det året før? Velkommen i gjengen! Det kan vi prøva på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 15. oktober 2012 #20 Del Skrevet 15. oktober 2012 Takk, Fru Edderkopp! Så hvordan går det med dere her inne? Er formen bra? Har vært på første kontroll hos legen i dag, sitter igjen med litt blandet følelse. Det var en del fokus på at det er veldig vanlig å miste og at ingenting er sikkert, men dette vet jeg jo så veldig godt og tenker mye på, og selv om ikke legen kunne vite det så var det egentlig ikke så beroligende å høre enda en gang. Men for all del, det er jo litt stas å "være i gang", legen bestilte både fødeplass og time til ordinær ultralyd. Tenker jeg går til jordmor til neste kontroll, og så får jeg se det litt an etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå