AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 I dag kjøpte jeg en Toro Rett i Koppen pastarett. Dere vet en slik kopp som man skal fylle vann i. Jeg har aldri kjøpt en slik før, så jeg fulgte instruksene på baksiden. Man skal åpne lokket halvveis og fylle vann til fyllekanten, og dekke lokket over igjen i 5 minutter og røre godt. Jeg fylte da vann til kanten og endte opp med en svak pastasuppe. Fordi jeg senere fant ut at det var en slags stripe i koppen jeg ikke hadde sett... og det stod fyll vann til fyllekanten. Jeg følte meg da skikkelig tåpelig som ikke hadde greid å lage rett i koppen en gang. Men... er det bare jeg som greier dette. Når jeg har tenkt meg om og sett bakpå så virker det som en veldig enkel feil. Ja, jeg vet dette er et skikkelig tåpelig emne for en tråd... men er det noen andre som har gjort den samme feilen? Den kostet jo 19 kroner og ble helt ødelagt da jeg fylte for vann i. Anonym poster: 43d5b60f9594a18aea85474b29a9f394
Zakuro Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Pft, fort gjort:) Den streken er vel ikke alltid så lett å se siden den ikke har farge eller noe heller. Kanskje du bare trenger briller/nye briller? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 En gang skulle jeg lage saus. Tror det sto at jeg skulle ha i 1 dl melk, men jeg klarte å lese feil. Dømte derfor oppi 1 liter melk. Skjønte ikke hvorfor den ble så tynn, men fann det fort ut da jeg leste om igjen på pakka. Anonym poster: 28ed6fe49aa431f244e9362585a0635b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå