Gå til innhold

Hvordan forfører du mannen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, hvordan forfører du din mann? Hva er det som gjør han skikkelig, skikkelig tent på deg? Her trengs det råd!! :rolleyes:

Anonym poster: 33f6e2203666c1645dd32228329a67cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som overskriften sier, hvordan forfører du din mann? Hva er det som gjør han skikkelig, skikkelig tent på deg? Her trengs det råd!! :rolleyes:

Anonym poster: 33f6e2203666c1645dd32228329a67cf

Trenger ikke gjøre noe jeg, menn har bare lyst på meg, mann min, andre menn, setting er uvesentlig. Men det var vel ikke det du lurte på.

Stort sett holder det at jeg er meg selv, dvs blid og sprudlende, Menn liker jo å bli tatt på, strykes andre steder enn bare rett på pi..en, vær litt heftig, hvis du virkelig vil ha han, du vet, type krevende hender, si hva du synes om han mens du stryker, hvor sexy han er og hvor lyst du har på han osv. funker ikke det så vet ikke jeg, du kan jo kle deg opp som enkelte damer gjør, men det burde egentlig ikke være nødvendig.

Anonym poster: 1a58a0cc57b759b057c4b75532563c17

• Liker 1
Skrevet

Den kreative: ta imot han i døra med sexy undertøy (en fordel å være sikker på at det er han som kommer, og ikke foreldrene dine...), for så å spørre om han kan hjelpe deg med noe på soverommet.

Den ikke så kreative: "lyst på sex?"

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Blikket mitt og at jeg tar på han og styker litt, erter han . Men egentlig er det nok at jeg stiller meg inntil han , så er han der ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mannen min er veldig lettvinn, så det holder å se litt ertende på han :nigo:

Skrevet

Eller enda bedre: "Er'ru våken?" :fnise:

• Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Kler av meg?:P

Den kreative: ta imot han i døra med sexy undertøy (en fordel å være sikker på at det er han som kommer, og ikke foreldrene dine...), for så å spørre om han kan hjelpe deg med noe på soverommet.

Blikket mitt og at jeg tar på han og styker litt, erter han . Men egentlig er det nok at jeg stiller meg inntil han , så er han der ;)

Mannen min er veldig lettvinn, så det holder å se litt ertende på han :nigo:

Eller enda bedre: "Er'ru våken?" :fnise:

Åkkei!

Da er timer foran speilet og timer med bekymrede tanker for cellulitter, hårvekst, valker og mørke ringer rundt øya absolutt ingenting med frykten for at han ikke vil pule.....

• Liker 3
Skrevet

Det holder i grunnen å vise litt bar hud på armen. :filer:<br /><br /> Anonym poster: b772cf604c78d44c6da2b6997aa97831

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg regner med du er ute etter litt mer kreative tips enn å sende han et lystent blikk og vise litt hud.

Send skitten sms mens han er på jobb, bygg opp spenningen og begjæret, få han til å tenke på deg og hva dere kan gjøre hele dagen, da burde han være ganske klar for en avkledd deg når han kommer hjem. Eller enda bedre, hvis det er mulig, møt opp på jobben hans i lunsjen, naken med en trenchcoat. Det kommer jo litt an på hvor eventyrlystne dere er og hvor spontan han er.

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke gjøre noe jeg, menn har bare lyst på meg, mann min, andre menn, setting er uvesentlig. Men det var vel ikke det du lurte på.

Stort sett holder det at jeg er meg selv, dvs blid og sprudlende, Menn liker jo å bli tatt på, strykes andre steder enn bare rett på pi..en, vær litt heftig, hvis du virkelig vil ha han, du vet, type krevende hender, si hva du synes om han mens du stryker, hvor sexy han er og hvor lyst du har på han osv. funker ikke det så vet ikke jeg, du kan jo kle deg opp som enkelte damer gjør, men det burde egentlig ikke være nødvendig.

Anonym poster: 1a58a0cc57b759b057c4b75532563c17

Hadde ikke forventet noe annet enn at mennene kaster seg etter gullmusa nei ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke en mann nå, men hadde. Å dette funka vel som regel på han (hvis jeg ville ta kontrollen litt) :

- Sett deg på fanget hans og begynn å kysse han heftig, ta hendene dine i håret hans, bit han i leppa,øreflippen,kyss han på halsen og dra han inn på soverommet å si "Ta meg hardt, nå"

- Snakk litt dirty i senga

- Send dirty sms. Siden jeg ikke er så altfor flink til denne delen , skriver jeg alltid noe sånt som " Ta oss en kjøretur å pule i bilen?" Mens han ennå er på jobb, så har han noe å glede seg til

- Sug han mens han ser på TV, uten å si et ord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...