Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Jeg er min egen værste fiende - er det flere som har det slik? Litt slitsomt :-\
Gjest SurSokk Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Sånn er jeg også. Psyker meg selv ned med dårlige tanker.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 jeg har det også sånn... har dere angst og er litt hypokonder? jeg tenker alltid det verste om alt, og tror alle plagene jeg har skal vare livet ut, og ødelegget livet mitt. slitsomt... Anonym poster: 97ee1309a9598be3d4aaa525988f4517
Envy Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Kan trygt melde meg på her ja. Tenker meg ihjel!
Bloodflowers Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Ja, jeg er også sånn. JEg bekymrer meg stadig over ting, graver meg dypt ned og ja. Moren min kom over en nettside her om dagen, vet ikke hvilken, men det eneste som stod der var: "Det beste med bekymringene er at de ikke alltid blir til virkelighet". Synes den passet veldig bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå