Idril_M Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 For fem-seks år siden fant jeg en fantastisk oppskrift på lam i spinat i Amagasinet. Det var et av de sedvanlige oppslagene deres om en restaurant etterfulgt av et par oppskrifter. Restauranten denne gang var Rehmans på Grünerløkka. Men jeg har mistet oppskriften da jeg flyttet! Er det noen andre som har den? Googlekunnskapene mine kom til kort.
Gjest Purelove Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Spiste den idag, mamma lagde den:P Er opprinnelig fra Iran, så denne retten spiser jeg ofte hos foreldrene mine.. Har ikke lagd den før, men her er en link : http://thespicedlife.com/2009/07/saag-gosht-beef-in-fragrant-spinach-sauce.html
Idril_M Skrevet 7. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2012 (endret) Det var en veldig bra oppskrift, men ikke akkurat den jeg så etter. Nydelig, ikke sant? Edit: For å presisere, så har jeg funnet et hopetall av oppskrifter på saag ghosht, bare ikke den fra Amagasinet. Endret 7. september 2012 av philm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå