Gå til innhold

Hei jenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei nei. Det er derfor guttene her ikke får seg noe altså. Jeg forteller bare hva "playerene" her gjør. Og ser til og funke som bare f... for de:) MEN MEN du er vist en person som ALLTID har rett så er jo ikke vits og diskutere ei gang:P

OK. Kom med et -konkret- råd da, om du klarer.

Ikke noe abstrakt romantisk novelle greier som "vær deg selv" men noe -konkret- man kan gjøre.

konkret

adj. konkret ( a2) [kuŋˈkɾeːt] som er håndgripelig el. bestemt, mots. abstrakt

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK. Kom med et -konkret- råd da, om du klarer.

Ikke noe abstrakt romantisk novelle greier som "vær deg selv" men noe -konkret- man kan gjøre.

konkret

adj. konkret ( a2) [kuŋˈkɾeːt] som er håndgripelig el. bestemt, mots. abstrakt

Har jeg noen gang sakt vær deg selv? ehhh NEI! Jeg sa han skulle få henne til og le og føle seg sexy og bruke en hvær annledning til og få nærkontakt. som og holde rundt livet hennes, danse tett sammen også videre.

Hvis du ikke vil bruke det så gi faen da. Jeg prøvde bare og hjelpe, IKKE å krangle med DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg noen gang sakt vær deg selv? ehhh NEI! Jeg sa han skulle få henne til og le og føle seg sexy og bruke en hvær annledning til og få nærkontakt. som og holde rundt livet hennes, danse tett sammen også videre.

Hvis du ikke vil bruke det så gi faen da. Jeg prøvde bare og hjelpe, IKKE å krangle med DEG!

Javel.

Og hvis man ikke vet hvordan man skal få ei jente til å le og føle seg sexy da? Det er jo det han lurer på hvordan han skal få til.

Det blir som om kjørelæreren skulle sagt på første time "bare sett deg inn og kjør". Når man ikke kan kjøre så er det ikke bare til å sette seg inn og kjøre, ikke sant?

Ellers er det ikke meningen å krangle. Vi har en diskusjon, og hvis du ikke klarer å diskutere uten å bli hysterisk så har du et problem.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.

Og hvis man ikke vet hvordan man skal få ei jente til å le og føle seg sexy da? Det er jo det han lurer på hvordan han skal få til.

Det blir som om kjørelæreren skulle sagt på første time "bare sett deg inn og kjør". Når man ikke kan kjøre så er det ikke bare til å sette seg inn og kjøre, ikke sant?

Hvis han vil ha utdypning så spørr han.

Sånn! Gå og hakk på noen andre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si dette: kan jeg klø deg på skrapsåret? La meg fylle hoppeslottet ditt med spermen min?

Anonym poster: 9ae2ad38a5bac4b03f9449bd7dd848bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlingens kraft er sterkere enn ord. Ta en finger eller to ned i buksen hennes. Funker 75% av gangene, da resten har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå er det så lenge siden jeg var singel selv. at jeg klarer ikke å komme med noen konkrete råd til hva du skal si. Men for all del, vær ærlig om dine hensikter. ikke gi henne tlf.nr, ikke si at du skal ringe, ikke gi henne forhåpninger om at du ønsker noe mer.

Det finnes mange jenter som også er interessert i kun sex, så unngå de som er på leting etter mr.Right.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær et seksuelt vesen og snakk med øynene dine.

Min åpningsreplikk i kveld blir:

"Har du lyst å bli med hjem til meg og ha sex?"

Med et lurt smil og stødig øyekontakt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enten kjører du paradisekortet (jenter som biter på det er for dum til å vite sitt eget beste) eller så sier du "du er fin, jeg vil ikke bli din, men skal vi pule på do, vi to?"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...