AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Trenger tips til helgen, Hva skal jeg si til en jente sånn at hun kommer hjem med meg og vi har sex? Jeg kan si hva som helst, og jeg vil ikke bli sammen med noen. Anonym poster: 72332969f3716f461fccbad5ddf063fc
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Si at du skal være med i neste sesongs paradise hotel. 8
Pyntestøv Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Haha, enten kjører du paradisekortet (jenter som biter på det er for dum til å vite sitt eget beste) eller så sier du "du er fin, jeg vil ikke bli din, men skal vi pule på do, vi to?" 4
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Vær morsom, få henne til og le samtidig som og få henne til og føle seg sexy. Bruk en hvær unnskyldning til og få nærkontakt:)
frøkna Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Hvis du kun er interessert i sex, kan du jo understreke det ved å si at du ikke er ute etter noe seriøst for øyeblikket, men har det veldig gøy med vedkommede.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Du kan si "haaaave you met me?" og håpe på at hun er HIMYM-fan. Bare vær trivelig, åpen, kom med noen teite spøker og gi henne oppmerksomhet. Når du først har introdusert deg for ei jente og begynt å flørte, ikke begynn å gi oppmerksomhet til andre. Du har nok størst sjanse på vors, når man ikke er dritings, men likevel godfull nok til å ikke være sjenert. Hvis du liker ei jente, pass på å snakk mye med henne, sett deg med henne osv. Du merker fort om hun er interessert Så drar du på samme plass som henne på byen og fortsetter flørtinga der. Kanskje er du heldig Anonym poster: 5a1e442ad81b6ca833d9b0fc705f55a7 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Si at du skal være med i neste sesongs paradise hotel. Haha! Er det virkelig noen som faller for det? Synes nå det er mere turn OFF en on ;P Anonym poster: dc795b8b2c8dc9cc876e321686bd96ee
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Vær morsom, få henne til og le samtidig som og få henne til og føle seg sexy. Bruk en hvær unnskyldning til og få nærkontakt:) Han lurte på hva han skulle si. Ikke sånne kvalme vær deg selv-råd.
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Han lurte på hva han skulle si. Ikke sånne kvalme vær deg selv-råd. Han ville vite hva som får oss jenter i seng. Forteller bare hva som funket på meg og mine venninder før. Da vi var litt yngre da seff. Og han spørr oss jenter hvis jeg ikke tar feil så er du mann.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Trenger tips til helgen, Hva skal jeg si til en jente sånn at hun kommer hjem med meg og vi har sex? Jeg kan si hva som helst, og jeg vil ikke bli sammen med noen. Anonym poster: 72332969f3716f461fccbad5ddf063fc Seriøs, hadde det vært meg akkurat nå, og om du er kjekk og god i senga , så er jeg så jævlig pissed og skuffa over folk i dette huset akkurat nå, så jeg sitter og drikker vin alene som en gammel alkisdritt selv om jeg ikke er det, så alt du hadde trengt å si var om jeg ville være med deg hjem og knulle hele natta, jeg hadde hoppet på med glede , få knullet vekk en masse drittfrustrasjoner.Men det spørs jo på alder og. Anonym poster: 0dccd44c633960188d4c5bb3fd5cdba2
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Han ville vite hva som får oss jenter i seng. Forteller bare hva som funket på meg og mine venninder før. Da vi var litt yngre da seff. Og han spørr oss jenter hvis jeg ikke tar feil så er du mann. Jepp. Og det er menn som får jenter i seng, ikke sant? Kom med noen råd til hva han skal SI da. Ikke bare "vær morsom og sexy". Såpass har han sikkert skjønt selv.
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Jepp. Og det er menn som får jenter i seng, ikke sant? Kom med noen råd til hva han skal SI da. Ikke bare "vær morsom og sexy". Såpass har han sikkert skjønt selv. Sa han skulle få hun til og føle seg sexy. og er jo ikke noe spess man kan si da. Er jo heller mere man kan gjøre. Og er vel jenter som vet hva som får de i seng ikke sant?
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Sa han skulle få hun til og føle seg sexy. og er jo ikke noe spess man kan si da. Er jo heller mere man kan gjøre. Og er vel jenter som vet hva som får de i seng ikke sant? Det er jo ikke noe råd i det hele tatt. HVORDAN skal han liksom få henne til å føle seg sexy da? Enkelte jenters selvinnsikt på sjekking og evne til å gi råd på sjekkefronten er nesten ubegripelig dårlig. Noe du beviser til gagns.
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 Det er jo ikke noe råd i det hele tatt. HVORDAN skal han liksom få henne til å føle seg sexy da? Enkelte jenters selvinnsikt på sjekking og evne til å gi råd på sjekkefronten er nesten ubegripelig dårlig. Noe du beviser til gagns. Sorry hvis du får jenter i seng må det være usikkre småjenter som liker og bli rakket ned på. haha 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #16 Skrevet 7. september 2012 Du får begynne å fise og rape, samt gå på do med døren åpen når du synes det begynner å bli på tide at jenten skal hjem :-) Anonym poster: c3a9f3d4c329b11db9810ca6355745f5
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2012 #17 Skrevet 7. september 2012 Sorry hvis du får jenter i seng må det være usikkre småjenter som liker og bli rakket ned på. haha HAHA - skulle man fulgt dine råd så hadde man ihvertfall aldri fått noen til sengs.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #18 Skrevet 7. september 2012 Hvis jeg ikke vil havne til sengs med noen, så er det ingen som kan få meg til det heller. De gangene jeg har sex, så er jeg åpen for det på forhånd. Det nytter ikke med allverdens overtalelse og PUA-triks, hvis jeg ikke er i det "mindsettet". Du har to muligheter: les deg opp på "The game" eller liknende, eller spør mange nok om de vil ha sex. Det som funker best på meg er om man møtes en dag, snakker og har det fint, men at han ikke prøver seg. Gjør dette på et par møter, så prøver du deg neste gang. Men det tar jo noen dager da. De få gangene jeg har blitt med en PUA-gutt, var jeg fullt klar over hva han drev med. Han trodde sikkert han hadde "lurt meg" med sjarm og interesse. Så stakk jeg da han sovnet. Han sporet meg opp etterpå og ville treffe meg igjen, men jeg svarte ikke. Hva skjer med at slike gutter blir interessert om man driter i dem, egentlig? Anonym poster: 9100262ccdaa81a5b3bcf406cd558fda
Envy Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 Jeg vil ikke bidra til playingen din, så derfor kommer jeg ikke med andre tips enn, vær ærlig, og helst ikke gi henne tlf nr, fb osv. Det skaper bare forhåpninger.
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 HAHA - skulle man fulgt dine råd så hadde man ihvertfall aldri fått noen til sengs. Nei nei. Det er derfor guttene her ikke får seg noe altså. Jeg forteller bare hva "playerene" her gjør. Og ser til og funke som bare f... for de:) MEN MEN du er vist en person som ALLTID har rett så er jo ikke vits og diskutere ei gang:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå