Gjest HI Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Problemer med å registrere meg så jeg skriver som anonym nå. Er det noen som har brukt,kjenner noen eller som bruker nardil selv her? Hadde vært kjekt å ha noen å utveksle erfaringer med.Føler meg mutters alene med denne medisinen. Kunne snakket anonymt på skype feks..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg tåler veldig lite slike medisiner, og derfor ble det snakk om at jeg skulle prøve Nardil, for det var den eneste typen jeg ikke hadde testet ut. Det ble dessverre ikke noe av pga suicidalfare. Jeg bare lurer, hvorfor fikk du den? Var det pga at du tålte lite andre medisiner eller en annen grunn? Dette er jo en medisin som krever spesialtillatelse for å få, så det er nok ikke så mange som går på den i Norge. Anonym poster: f3636687a8350f7cf3db53ae6cbd5e1b
Gjest HI Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Jeg tåler veldig lite slike medisiner, og derfor ble det snakk om at jeg skulle prøve Nardil, for det var den eneste typen jeg ikke hadde testet ut. Det ble dessverre ikke noe av pga suicidalfare. Jeg bare lurer, hvorfor fikk du den? Var det pga at du tålte lite andre medisiner eller en annen grunn? Dette er jo en medisin som krever spesialtillatelse for å få, så det er nok ikke så mange som går på den i Norge. Anonym poster: f3636687a8350f7cf3db53ae6cbd5e1b Går til psykriater. Jeg har ikke blitt suicedal.Det var jeg ikke før heller.Er derfor jeg ble satt på den. Fikk den pga panikkangsten.Har brukt den før.Og var kjempefornøyd. Nå har jeg litt trøbblel.For jeg går på lamictal også,den holder jeg på å trappe ned.Tidligere startet jeg rett på nardil uten noen andre medisiner. Veldig få som bruker den ja.Jeg har prøvd de fleste typer nå HI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå