Gjest sitj3 Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Hei. Jeg har lyst til å kjøpe en weekendtur til mine foreldre. Er det noen som har noen gode tips til reisemål? De trives veldig godt i Praha, men jeg vil gjerne sende dem ett nytt sted de gjerne ikke hadde tenkt på selv en gang. De er ikke spesielt kulturelle, men et sted som ikke er langt unna (mamma er veldig redd for å fly), med litt å se i byen, god mat og lignende. Ett sted å bare slappe av i fine omgivelser. Noen ideer?
freddy Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Hva med Budapest? Flott by med masse severdigheter og god mat/vin. Ta en båttur på elva, slappe av i termalbad, gå tur på Margheritøya eller ta kabelbane opp til fiskemannsbatillonen. Og for all del: Gå de underjordiske labyrintene med en evig rennende rødvinsfontene midt i! Eller, hvis det passer for dine foreldre, en tur med Color Magic til Kiel. Kose seg med show på båten, rusle i taxfreebutikkene og spise god mat pluss få med seg noen timer i Kiel.
Nilma Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 (endret) Hvis de liker Praha er det ikke usannsynlig at de vil like Tallinn også. Mye mindre og mye koseligere (etter min oppfatning), veldig fin by å bare tusle rundt til fots i. Gamlebyen er veldig flott, og har mange koselige kaféer, restauranter og småbutikker. Dessuten ikke så alt for lang flytid, halvannen time om de reiser fra Gardermoen. Endret 7. september 2012 av Nilma
marsy Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 (endret) Liverpool? Rimelige direktefly med RyanAir (eller Norwegian til Manchester). Hele sentrum er nyoppusset, og er kompakt så alt er i gangavstand. Her er det shopping og publiv, og mange ting å se og gjøre hvis man er turist for en helg - og hvis de har sans for Beatles er det garantert en innertier! Endret 7. september 2012 av marsy
Gjest sitj3 Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Flott, takk for tilbakemeldinger! Budapest, Tallin og Liverpool er byer jeg har tenkt på, og som jeg tror det kommer til å stå mellom, sammen med også Amsterdam. Tror jeg må undersøke litt priser og lignende, og hva som passer best til våren (sent april tenkte jeg). Leser Amsterdam skal være fantastisk på den tiden.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Foreldrene mine trives veldig godt i Krakow. Anonym poster: 949d9bbba7e16cb2625afc82fb753239
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå