Gå til innhold

Dette er interessant ang aldertrådene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som slår meg er at det er det unge jentene og "modne" mennene som er mest imot at "modne" kvinner kvinner koser med unge menn (ikke at alle av dem er det , men av de som er imot er det et klart flertall)

Virker som dere er redde for at det ikke skal bli noen jevnaldrende igjen til dere.

Modne kvinner og yngre menn er generelt mer sexuelt frigorte(igjen, sier ikke at andre aldre og kan være det), og derfor kan de nyte hverandre på like premisser, det er en utslitt tanke det med at mannen utnytter damen, dette er gjensidig og bevisst, de er på høyden sexuelt og nyter dette sammen.

Og atter noen igjen av disse kan ende opp i forhold, det er opp til dem det.

Helt greit at mange foretrekker sex med følelser, jeg gjør det selv, men som moden dame må jeg innrømme at sex er godt uansett, men igjen og igjen, ikke alle tenker sånn, men jeg gjør det, og om en ung mann vil "utnytte" meg når jeg vil han skal det, hvem utnytter da hvem, jeg er fri til å ha sex med hvem jeg vil, jeg elsker den følelsen etter mange års ekteskap(noe som ikke betyr at jeg ligger rundt, men jeg liker følelsen av at jeg faktisk kan ha hvem jeg vil som vil ha meg , og så lenge man er voksen og om jeg skulle få lyst til å ha en pulevenn, eller en ons, vel så gjør jeg det,).

Bare så det er sagt, for min del når jeg snakker om unge menn mener jeg voksne unge menn i 20 årene, personlig liker jeg menn fra den alderen og opp til 10 år eldre enn meg, så de må ikke være unge, men jeg har ikke noe imot det!

Men poenget var altså det med hvilken aldersgruppe som reagerte på hva her.

Anonym poster: a86c8ded1ef8861ecf2f25bd81f5d2b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner meg ikke på folk som mener tall skal være et hinder for nytelse (utover loven selvfølgelig). Er man tiltrukket av vedkommende, ha sex med vedkommende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man tiltrukket av vedkommende, ha sex med vedkommende!

Hvorfor bry seg om en slik liten detalj? Er man mann nok har man sex være seg man er tiltrukket eller ei. ;)

Anonym poster: 190b4cd740f8179878538f01283acf32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at det er det unge jentene og "modne" mennene som er mest imot at "modne" kvinner kvinner koser med unge menn (ikke at alle av dem er det , men av de som er imot er det et klart flertall)

Helt naturlig dette.

Unge jenter/kvinner har ingen nytte av dette.

"Modne" menn har ingen nytte av dette.

Hvorfor skulle man syns at det er positivt da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig dette.

Unge jenter/kvinner har ingen nytte av dette.

"Modne" menn har ingen nytte av dette.

Hvorfor skulle man syns at det er positivt da?

Hvorfor skulle man bry seg uansett er vel det rette spørsmålet, fordi det ikke er til nytte for deg så skal ikke andre få kose seg, alle må kose seg sånn at du har nytte av det, snakk om ego hahahahaha.

Det er da mange som liker folk på egen alder og, så det er da ikke noe hyle over, get a grip!

Anonym poster: a86c8ded1ef8861ecf2f25bd81f5d2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man bry seg uansett er vel det rette spørsmålet, fordi det ikke er til nytte for deg så skal ikke andre få kose seg, alle må kose seg sånn at du har nytte av det, snakk om ego hahahahaha.

Det er da mange som liker folk på egen alder og, så det er da ikke noe hyle over, get a grip!

Anonym poster: a86c8ded1ef8861ecf2f25bd81f5d2b2

Bryr meg ikke før noen tråkker i mitt salatbed :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må i såfall være noen med veldig små føtter som skulle få plass der?

Tja, den salaten som surret seg inn i mitt salatbed viste seg ihvertfall å ikke være brukenes, og da måtte jeg rykke den opp med rota og hive den ut.

Dermed er det ikke mye å tråkke på der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg at de eldre damene "kaprer" ungguttene. Så kan jeg få rosinene for meg selv uten at de blir helt på tuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg at de eldre damene "kaprer" ungguttene. Så kan jeg få rosinene for meg selv uten at de blir helt på tuppa.

Deal!:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg bestandig foretrukket menn som er eldre enn meg selv... eldre menn er så mye mer sikker på seg selv, og derav mer sexy! Og regner med at yngre menn som har et forhold eller bare er elsker med en yngre dame tenker det samme... et tall er et tall.,... det har ikke så mye og si så lenge begge er voksne mennesker.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og jeg synes det er rart at godt voksne damer er sammen med mye yngre menn. Jeg er ikke redd for at det ikke skal være noen igjen til meg, for jeg er forlovet og har funnet min kar. Jeg bare kan ikke forstå hva en kvinne på 30 år skulle ville med en 20åring foruten å ha sex med han. Kan ikke helt se hvordan det vil fungere i lengden med en slik aldersforskjell. Jeg tenker det samme om eldre menn og yngre kvinner, men det er jo mer sosialt akseptert at mannen er eldre enn dama. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og jeg synes det er rart at godt voksne damer er sammen med mye yngre menn. Jeg er ikke redd for at det ikke skal være noen igjen til meg, for jeg er forlovet og har funnet min kar. Jeg bare kan ikke forstå hva en kvinne på 30 år skulle ville med en 20åring foruten å ha sex med han. Kan ikke helt se hvordan det vil fungere i lengden med en slik aldersforskjell. Jeg tenker det samme om eldre menn og yngre kvinner, men det er jo mer sosialt akseptert at mannen er eldre enn dama. :rolleyes:

Mennesker er forskjellig. Det virker som om du har en ide om hvordan en person skal være ved en bestemt alder. Min erfaring er at det er individuelt. I de tilfellene hvor folk finner sammen, til tross for aldersforskjell, så er det vel nettopp fordi de føler at de får noe ut av det, og fordi de har noe til felles som gjør at de funker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt toppers at du går etter yngre fyrer og skulle ønske flere gjorde det samme. Så blir det mindre konkurranse etter de yngre jentene. Kan liksom ikke dø uten å ha ligget med noen som er født på 90-tallet heller, det hadde jo vært trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...