AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Jeg har det siste året hatt litt uregelmessig menstruasjon, og i januar måtte jeg operere vekk en cyste på eggstokken. I mars fikk jeg menstrasjonen tilbake etter en del mnd uten, og har notert ned datoer på når jeg har fått den. Jeg har regnet ut at jeg har en syklus på 38-39 dager. Den varer alltid 5 dager. Jeg kan få litt vondt i magen og ømme pupper, men ikke noe særlig. Nå har det seg sånn at 26.juli var første dag i siste mens for meg. Jeg har gått over 1-2 uker med ekstremt oppblåst mage, ubeskrivelig ømme bryster å syntes jeg har lagt på meg litt (kan jo selvfølgelig være Pga oppblåst mage). Vi bruker ingen form for prevensjon, men vil ikke akkurat kalle oss for prøvere enda da vi lar tilfeldigheten bestemme Spørsmålet mitt er, bør jeg ta en test eller rett og slett komme meg til legen? Jeg bor uheldigvis 2t unna legen min, men jeg skal alltid få det til. Lurer så veldig på hva dette kan være :/ er ikke særlig behagelig å ha det sånn... <br /><br /> Anonym poster: 30c5182102047805364d6babc391cfd1 <br /><br /> Anonym poster: 9357fdd5577a10b22d8470cc7d542738
ZoeHart Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg ville først tatt en test, og dersom den var negativ ville jeg ringt legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå