Gå til innhold

Er han interessert?


anonym96

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå måå dere hjelpe meg her, har et kjempeproblem!! Jeg er en 16 år gammel jente som er veldig interessert i en gutt. Han er fra Canada, og vi ble "kjent" over internett, da vi begge turner, og har felles venner. Det var han som la meg til, for ca. et halv år siden. Da pratet han en del til meg, men jeg brydde meg ikke så mye. Siden den gang har han hatt en superhot dame, men de har nå slått opp (hun slo opp). Hun turner også. Ok, så vi har et trekantdrama. Saken er nemlig den at vi nå er på et internasjonalt stevne. Jeg møtte han, og fant ut at han var utrolig hot, hyggelig, morsom og alt man kan ønske seg. Så nå har jeg blitt veldig interessert, nesten forelsket. Men problemet er det, at med når jeg er med han alene, så er han så utrolig annerledes enn når vi er med eksen hans.

Anyway, det som får meg til å tro at han kanskje er interessert er dette:

* Han har sagt til meg at han liker meg, og at jeg var utrolig pen osv.

* Han har sagt til vennina mi at han syns jeg var pen

* Han har sagt til eksen sin at han liker meg.

* Jeg satt på fanget hans i en time i en taxi, hvor det bare falt naturlig at vi holdt hverandre i hånda.

* Vi er alltid på lag om vi bowler eller spiller biljard eller noe.

* Vi chatter en del på facebook, og han starter for det meste samtalene. Spør om vi skal spise middag sammen osv (vi bor på samme hotell).

* Han er ALLTID utrolig hyggelig, bortsett fra når han er med eksen.

Ok, så det høres jo ganske bra ut, ikke sant? Men så, når eksen hans er der, som han har sagt til venninna mi at han ikke er interessert i lenger (tror han), så blir han bare kjempeee merkelig. Han snakker nesten ikke til meg, viser ikke tegn til interesse at all. Setter seg langt unna , men smiler osv da. Men ganske disket, nesten som at han vil at ingen andre skal vite at vi kanskje har noe på gang. Han snakker ofte og mye til eksen sin. Hun er interessert i han igjen da, og hun er så sykt hot. Hjelp. Jeg skjønner ingen ting. Tror dere det kan bli noe mellom oss? Hvordan kan jeg gå fram for å få noe til?

PÅ FORHÅND, TUSEN TAKK FOR HJELPEN <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han forsatt er forelsket i exen, men har deg i bakhånd i tilfelle de ikke finner tilbake til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...