AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 Tror du han vet at det var du som var utenfor leiligheten da? Hvis ja, så ville jeg ikke sendt melding. Men om han ikke vet om at du har forsøkt å få tak i han så ville jeg gjort det. Bare pass på at ikke noen av nummerne er til noen i familien hans. Om du ikke får svar da så ville jeg ikke tatt noe mer initativ, man skal ikke krype heller. Be proud! Anonym poster: 5a43d2e85149d22b8a6af9d84b26166a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #22 Skrevet 7. september 2012 du lager jo mange unnskyldninger for hvorfor han kanskje ikke er interessert. men det er vel mest sannsynlig at det var mer seksuelt interessert han var i deg? han prøvde seg på sex men fikk ikke, så nå har han gått videre. jeg hadde tatt kjærlighetsorgen nå isteden for å bli såret igjen Anonym poster: cffc0ebea7b31fda2573200017cf64df
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 7. september 2012 Tror du han vet at det var du som var utenfor leiligheten da? Hvis ja, så ville jeg ikke sendt melding. Men om han ikke vet om at du har forsøkt å få tak i han så ville jeg gjort det. Bare pass på at ikke noen av nummerne er til noen i familien hans. Om du ikke får svar da så ville jeg ikke tatt noe mer initativ, man skal ikke krype heller. Be proud! Anonym poster: 5a43d2e85149d22b8a6af9d84b26166a Vanskelig å si. Tror jeg dropper det og ser hva son skjer, i tilfelle han så meg og dreit i meg, selv om jeg ikke eier tålmodighet. Jeg er stolt utad, men jeg kan være fryktelig desperat inni
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #24 Skrevet 7. september 2012 (endret) du lager jo mange unnskyldninger for hvorfor han kanskje ikke er interessert. men det er vel mest sannsynlig at det var mer seksuelt interessert han var i deg? han prøvde seg på sex men fikk ikke, så nå har han gått videre. jeg hadde tatt kjærlighetsorgen nå isteden for å bli såret igjen Anonym poster: cffc0ebea7b31fda2573200017cf64df Hvis det var sex han var ute etter, hvorfor tok han initiativet til å være sammen på offentlig sted, to ganger etter fylleepisoden. Da jeg sa det var på tide å gå hjem, spurte han om ikke jeg kunne bli en time til. Så stakk han fra meg. Hadde tenkt å foreslå å dra hjem til meg/han, men han ga meg ikke sjansen. Edit: Skjønner hvor du kommer fra, og jeg er ganske kjapp til å trekke samme konklusjon. Bare synes ikke oppførselen hans er logisk i den sammenhengen. Han husker ting jeg har sagt (fra langt tilbake) som jeg ikke husker, hva jeg hadde på meg på festival osv. samt veldig personlige ting om seg selv, mange av dem skikkelig turnoff for de fleste (fortalte disse tingene da han var full). Har mange guttevenner og vet veldig mye om sjekketriks og PUA. Og synes ikke han har hatt en oppførsel som stemmer med å bare ville ha sex. Enten det, eller så er han fryktelig flink til å skjule det. Endret 7. september 2012 av amonyn
amonyn Skrevet 12. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 12. september 2012 Skjønner virkelig ikke hva som er poenget med å late som man liker noen på den måten, for så å forsvinne. Jævla idiot, måtte du brenne i helvete! Gidder faen ikke mer av dere gutter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå