amonyn Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Møtte en fyr på skolen og vi klaffet skikkelig. Snakket natten igjennom om tykt og tykt, og han lot meg nesten ikke gå hjem Slik var det i en uke eller noe sånt, så kom han og banket på hos meg og var skikkelig full. Sa hvor mye han liker meg, og at han hadde tenkt på meg siden han traff meg i sommer (på festival). Visste ikke at han var der engang, men han hadde visst pratet med meg på konsert eller noe. Vi pratet lenge, så ville han at jeg skulle bli med ham på bussen hjem til ham. Sa nei, siden jeg skulle på jobb neste morgen og det var seeent på natten. Dessuten var jeg ikke interessert i å ha sex med en stup full gutt, når jeg selv var edru. Vi traff hverandre et par ganger etter dette. Var akkurat som før. Sist sa han at han skulle på ferie et par uker. Det er en uke siden. Har sett ham på skolen, men virker som han forsøker å unngå meg. Som om han later som at han ikke er hjemme. Liker han meg ikke lenger? Hva har jeg i så fall gjort galt? Og hva kam jeg gjøre for å fikse det?
womenwomen Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Møtte en fyr på skolen og vi klaffet skikkelig. Snakket natten igjennom om tykt og tykt, og han lot meg nesten ikke gå hjem Slik var det i en uke eller noe sånt, så kom han og banket på hos meg og var skikkelig full. Sa hvor mye han liker meg, og at han hadde tenkt på meg siden han traff meg i sommer (på festival). Visste ikke at han var der engang, men han hadde visst pratet med meg på konsert eller noe. Vi pratet lenge, så ville han at jeg skulle bli med ham på bussen hjem til ham. Sa nei, siden jeg skulle på jobb neste morgen og det var seeent på natten. Dessuten var jeg ikke interessert i å ha sex med en stup full gutt, når jeg selv var edru. Vi traff hverandre et par ganger etter dette. Var akkurat som før. Sist sa han at han skulle på ferie et par uker. Det er en uke siden. Har sett ham på skolen, men virker som han forsøker å unngå meg. Som om han later som at han ikke er hjemme. Liker han meg ikke lenger? Hva har jeg i så fall gjort galt? Og hva kam jeg gjøre for å fikse det? Han har vell mistet lysten på deg forde du ikke virker SEXUELT interesert i han, slik som han trodde du var... Som han var i deg... Blir som når en du liker veldig godt ikke gir deg respons tilbake. Da mister man interessen til slutt og gir opp... Du kan fort få hans oppmerksomhet og interesse ved å virke SEXUELT flørtende & lekende igjen mot han...0 problem. Vil du ha han - gjør du bare nettopp dette... FLØRTER med han...Vips så er han på kroken din igjen : ) Og får tilbake motet og LYSTEN på deg igjen. Du må huske på at allt vi mennesker foretar oss - styres av en viss LYST eller i håp om en belønning / GODBIT til slutt som takk for innsatsen ...Enkelt synes jeg.Veldig enkelt å forstå. Jeg gidder heller ikke å flørte med en mann som bare behandler meg " vennskapelig og kjedelig " tilbake...da går jeg lei. Og finner meg heller noen andre - som har lyst på meg : ) 1
amonyn Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg er seksuelt interessert. VIRKELIG! Men jeg får jo ikke sjansen! Han unngår meg jo. Hva skal jeg gjøre da? Dra over til ham og kaste meg over ham?
Maestro Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jeg er seksuelt interessert. VIRKELIG! Men jeg får jo ikke sjansen! Han unngår meg jo. Hva skal jeg gjøre da? Dra over til ham og kaste meg over ham? Yeah baby! 2
Gjest Katten. Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Mulig han skammer seg over fylleoppførselen og venter på at du skal ta initiativ igjen. 3
Steinar40 Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Han er vel interessert i en ny flamme, tenker jeg. Folk er veldig trofaste. Eller ikke.
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2012 Mulig han skammer seg over fylleoppførselen og venter på at du skal ta initiativ igjen. Virket ikke sånn sist vi pratet da. Vi var på bytur i et par timer, pratet og koset oss som før. Så stakk han bare, måtte plutselig hjem. Etter det har jeg ikke sett noe særlig til ham. Bare skimtet ham et par ganger på skolen. Har ikke nummeret hans, han har ikke Facebook, så eneste mulighet er post, vente til jeg tilfeldigvis ser ham igjen, eller å dra bort og banke på. Yeah baby! Har mest lyst til det men hva om han ikke er hjemme? Eller har en annen dame der? Eller er opptatt/avviser meg?
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2012 Han er vel interessert i en ny flamme, tenker jeg. Folk er veldig trofaste. Eller ikke. i så fall er han ikke utro, vi er ikke sammen. Jeg har ingen rett til å kreve at han ikke finner seg noen andre. Hva om jeg finner meg en annen fyr i helgen? Er jeg lite trofast da?
Steinar40 Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 i så fall er han ikke utro, vi er ikke sammen. Jeg har ingen rett til å kreve at han ikke finner seg noen andre. Hva om jeg finner meg en annen fyr i helgen? Er jeg lite trofast da? Hvis du vil ha denne fyren, så er du isåfall svært lite trofast, ja.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Dra bort å bank på Ikke bry deg om hva som kan skje.
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2012 Hvis du vil ha denne fyren, så er du isåfall svært lite trofast, ja. Jeg vil ha ham. Om jeg finner meg noen andre, så er det fordi han har mistet sjansen sin. Det gjelder jo for ham også. Altså, om han har funnet seg en ny flamme, er ikke han lite trofast av den grunn. Da er han bare ikke interessert i meg. Har selv pratet litt med en nabo, til jeg forsto at han har en annen interesse for meg, enn den jeg har for ham. Da begynte jeg å holde avstand, og jeg traff på ham HI handler om. Er jeg lite trofast mot naboen min da? Nei.
Steinar40 Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Jeg vil ha ham. Om jeg finner meg noen andre, så er det fordi han har mistet sjansen sin. Det gjelder jo for ham også. Altså, om han har funnet seg en ny flamme, er ikke han lite trofast av den grunn. Da er han bare ikke interessert i meg. Har selv pratet litt med en nabo, til jeg forsto at han har en annen interesse for meg, enn den jeg har for ham. Da begynte jeg å holde avstand, og jeg traff på ham HI handler om. Er jeg lite trofast mot naboen min da? Nei. Hvis du vil ha en fyr så er det absolutt ikke noe sjakktrekk å rote med andre. Det sier seg selv. Men hvis du vet med sikkerhet at han ikke er interessert i deg lenger, så spiller det ingen rolle, nei.
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2012 Dra bort å bank på Ikke bry deg om hva som kan skje. Tror jeg må manne (kvinne?) meg opp og forsøke. Så får det briste eller bære. Er så lenge siden sist jeg har vært interessert i noen, og jeg vet ikke hvor lenge til det skjer igjen 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Tror jeg må manne (kvinne?) meg opp og forsøke. Så får det briste eller bære. Er så lenge siden sist jeg har vært interessert i noen, og jeg vet ikke hvor lenge til det skjer igjen Lykke til Håper det ordner seg
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2012 Hvis du vil ha en fyr så er det absolutt ikke noe sjakktrekk å rote med andre. Det sier seg selv. Men hvis du vet med sikkerhet at han ikke er interessert i deg lenger, så spiller det ingen rolle, nei. Nei, det vet da jeg også. Hvis han har funnet seg en annen, betyr det at jeg ikke var så interessant som jeg trodde. Poenget mitt var bare at man ikke dermed har en grunn til å kalle noen lite trofast.
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2012 Lykke til Håper det ordner seg Takk :D
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 7. september 2012 Ja, da fikk jeg karret meg gjennom regnet. Ringte/banket på, men ingen kom for å åpne. Var TV på i leiligheten hans i alle fall. Jaja. Forstår virkelig ikke hva jeg gjør galt. Hver gang jeg begynner å like en gutt, mister han interessen.
Steinar40 Skrevet 7. september 2012 #18 Skrevet 7. september 2012 Ja, da fikk jeg karret meg gjennom regnet. Ringte/banket på, men ingen kom for å åpne. Var TV på i leiligheten hans i alle fall. Jaja. Forstår virkelig ikke hva jeg gjør galt. Hver gang jeg begynner å like en gutt, mister han interessen. Uflaks. Mye som skal stemme for begge.
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 7. september 2012 Uflaks. Mye som skal stemme for begge. Er vel egentlig like greit, har ikke tid til noen kjæreste heller. Det er bare så vanskelig. Tenker på ham hele tiden, og jeg har virkelig ikke tid til dette. Noen som har en pille som får følelser til å forsvinne? Hadde glemt hvor fælt og tidkrevende det er å være betatt av noen 1
amonyn Skrevet 7. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 7. september 2012 Skal jeg sende ham en melding? Har ikke nummeret hans, men det er jo i telefonkatalogen... Det er to nummer da, og jeg vet ikke hvilket som er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå