Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2012 #21 Skrevet 10. september 2012 Min er ikke kommet enda, venter fortsatt på en ridder på en hvit hest Anonym poster: 033fea7073241d1a63fb7e341d5cd1b4 Hakke sett noe til prinsessa jeg heller Da foreslår jeg at dere to slår passivitets-pjaltene deres sammen, om ikke annet så blir det bra mose av det. :gjeiper: Min beste date: Forsvaret, Sørreisa, bedriftsidrettslag cup volleyball, bankett. Jeg: 19, überkåt og passe lei etter noen måneder inneklemt i en stridsvogn Leopard. Hun: Nyskilt, grasiøs, langlemmet, stormkåt bankfunskjonær på 31. Himmel og hav, hvilken natt vi hadde...............
jeffersen Skrevet 12. mai 2014 #22 Skrevet 12. mai 2014 ser ut som gratis sider er bad uansett hvor bra bra de er laget. har man ikke betalt, merker man det ikke i lomme boken, da merker man ikke siden i minne heller. Betaler altid der finner man oftest gamle travere dirty-affairs.com holder meg til sider der folk gar 100% inn for de, da betaler de. jeg er en gjerrigknark, men date er hellig har merket stor endring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå