AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Min er ikke kommet enda, venter fortsatt på en ridder på en hvit hest Anonym poster: 033fea7073241d1a63fb7e341d5cd1b4
Steinar40 Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Hakke sett noe til prinsessa jeg heller
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Har bare fått hester til nå riddere har gått seg bort! Anonym poster: 1e0ea04cfff0dee28c0a14de9bec69d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Har aldri hatt en sånn super-date. Nærmeste jeg kommer noe sånt var dans i regnet til November Rain på valentines med en god kompis:) Anonym poster: 6e5ecf1f8e7090a81751e0f04c5ca17f
Gjest Morteno Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Hver eneste gang jeg gjør noe med kjæresten så er det ganske fantastisk. Til og med da jeg var på kino og så Ted, der jeg sov igjennom halve filmen.
Fortvilt93 Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Jeg venter på ridderen, jeg også! Så nærmeste "romantiske" jeg får nå til dags er når jeg overrasker bestekompisen med hjemmelaget middag og vi ligger og ser på film. 1
Gjest Elissima Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Må være da kjæresten tok meg med på Kollen-festivalen og vi så på Kiss Ingen har gjort noe lignende!
Gjest Bud Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Har bare vært på én date, så da blir det både den beste og verste Reiste over halve landet for å treffe et menneske jeg kun hadde sett bilder av, aldri snakket med henne i telefonen heller... Vi møttes, utvekslet kinn, spaserte gjennom byen, spiste pizza, sølte øl på hverandre, så film og sooovnet sammen. Suksess! 5
amonyn Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Har bare vært på en "ordentlig" date, og det var stor skuff. Klein middag, kleint resten av kvelden. Liker best sånn spontane greier, ut på tur, samtale på merkelige steder og sånt. En dag som utviklet seg på en måte man ikke hadde planlagt
makkapakka Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 det var når vi kjørte på vei hjem fra daten og stoppet i et lyskryss..... og vi begynte å kline på rødt lys og ble stående der i all evighet....... til det ble grønt igjen og igjen og igjen...
Gjest Purple Haze Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Det var første gang jeg møtte kjæresten. Første daten vår varte i fem sammenhengende døgn
crystalcharm Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Beste date var når jeg møtte kjæresten på festival. Vi hadde vært nettvenner ganske lenge og ville endelig møte hverandre Vi dro på en helt random electronicakonsert i en teltscene og laga moshpit, var så syyykt gøy! Etterpå kom vakten og heiv oss ut av teltet, det endte med at vi lekeslåss i gresset, fulle som vi var haha. Vi stoppa opp mange ganger og var nærme på å kysse hverandre, det kunne ha LETT skjedd hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede hadde ussel type Men var ihvertfall et av de morsomste minnene mine <3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Beste date var når jeg møtte en fyr til en bedre middag stemnigen var god, vi gikk på ett sted for å danse og drikke mer, der ble jeg regelrett forført av en annen fyr, det var sikkert litt skuffende for den opprinnelige daten først, men vi hadde bare spist middag som jeg betalte sammen og det ble ikke noe gnist mellom oss , så det tok en uventa vending. Daten kosa seg han og, med noen andre heldigvis, så om han var skuffa gikk det over. Det var den beste daten fordi jeg traff den andre fyren, og det var hett, sinnsykt hett. Anonym poster: 1419b52f45e2646b1be5bf8a4b3c4b66
Hein Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 Har ikke foralt dette til så mange, men nå følte jeg for å delen opplevelsen med dere : Jeg kom ut av et trøblete 6+ års langt forhold. Dvs, jeg hadde lite erfaring utenom det (kysset to gutter - punktum). Jeg visste lite om det å være singel og dating, men så ble jeg bedt med ut på øl av en "utenfordenneverden"-nydelig fyr. Dette blir så klissete, men here it goes: Da jeg sto og ventet trippende og nervøs på at han skulle komme ut fra t-banen, fikk jeg plutselig en følelse og snudde meg. Gjennom forbipasserende folk så jeg han gå mot meg. Jeg tok en liten piruett og det resulterte i en overraskende god klem. Det viste det seg at han hadde kommet tidlig og gått en runde rundt kvartalet, men det var noe rart med det at jeg "kjente" at han var bak meg allerede før vi møttes. Jeg var utrolig nervøs og usikker, så jeg hadde planlagt å la han stå for pratingen, men så la jeg merke til at han var minst like skjelven, så da ble det til at jeg styrte samtalen. Etter noen ytringer viste det seg at det ikke var så vanskelig, og vi fant tonen der og da. Vel fremme på den koselige kafeen/baren var det bare en plass igjen, og utrolig nok var det et intimt hjørne ved en peis! Jeg må bare si at jeg på den tiden var i praksis og jobbet laaange dager og sto opp kl 06.00 og klokka var da allerede nærmere 20.30, så med den første ølen innabords var jeg allerede fin i formen.. Ble da etter litt usikker på hva han tenkte om meg iom at jeg ble så veldig "meg selv". Fikk følelsen av "vennevibber" pga den uanstrengte settingen og flyten i det hele. Begynte å tenke at han var "for bra" for meg o.l., så ila andre ølen hadde jeg forberedt meg mentalt på et: "Takk for daten. Hyggelig, Takk og farvel. Snakkes...". Da vi skulle vende nesa hjem viste det seg at det var en stund til bussen min/t-banen hans gikk og vi ble stående i den isende kulden og se mot stjernehimmelen. Det var en utrolig ro over hele situasjonen, men samtidig kriblet en nervøs usikkerhet inni meg. Han brøt stillheten med: "Fryser du?" Jeg: "Litt.." Da tok han tak i meg og klemte meg ordentlig godt inntil seg og brettet frakken sin rundt meg. Jeg ble så overrasket og glad, så klemte han selvfølgelig tilbake. Så sa han: "Hadde det vært upassende å kysse deg nå?" Jeg: "Ehm.. jeg er egentlig ikke den som kysser på første daten" ( ! Så ekstremt prektig - jeg minner om at jeg hadde kysset en person i nesten 7 år og kun én annen før det), men så var vi så og si nese mot nese og jeg må jo minne om at jeg var lettere betatt, så da kysset vi likevel. Utrolig romantisk og fantastisk herlig å få en slik bekreftelse. Jeg svevde på en rosa sky hele veien hjem - med blanke øyne og et fårete smil. Utrolig takknemlig for å ha opplevd det - kanskje ikke så UTROLIG, men for meg var det det. One small step for an average person - one giant leap for Hein 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #16 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes alle datene med han har vært fine jeg, på forskjellige måter Vi har gjort så mye gøy sammen. Men det jeg nok aldri kommer til å glemme er skog/fjellturen vår, hvor vi endte opp med å sitte på et fellt tre i steikende sol, ikke så langt fra en kjempebratt nedoverbakke. Vi så utover hele fjellheimen der oppe, og der satt vi tett sammen på trestammen, mens han, som er kjent i området, pekte ut steder han hadde vært som liten, steder han ville ta meg med til, hvor vi hadde vært, og hvor vi skulle. Husker den halvtimen vi satt der så godt. Det er på en måte litt sånn filmklisjeaktig, men det var bare så utrolig fint og spesielt Anonym poster: 3579f4f71ec9ebd33ad958aedaba972f
jente-23 Skrevet 10. september 2012 #17 Skrevet 10. september 2012 Har hatt mange fine dater med kjæresten min. Vi har vært på teater, bar til bar runde, båltur i skogen. I det hele tatt så spiller det ingen rolle hva vi gjør sammen, for vi trives så godt uansett.
Gjest Skrevet 10. september 2012 #18 Skrevet 10. september 2012 Hadde utrolig mange fine dates med min eks, men er en jeg husker spesielt godt. Vi startet kvelden med god mat og drikke på en restaurant før vi gikk videre på en bar og tok noen glass. Vi hadde vært sammen i ca 5 år da, men oppførte oss som nyforelskede, på en måte var vi det og. Vi tok taxi hjem, tente sterarinlys og danset til favorittartisten vår. Vi hadde aldri danset sammen på den måten før, kun ute på byen til partymusikk, så han overrasket der. Ahh, så klissete...
Gjest HunterLady Skrevet 10. september 2012 #19 Skrevet 10. september 2012 Den daten da jeg ble sjarmert av han som er faren til barnet mitt. Ellers har jeg vært på lite dates, men de få jeg har vært på har vært grusomme.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #20 Skrevet 10. september 2012 Jeg tenker vel at den beste daten ikke har vært ennå, men var nok på flere fine med eksen min mens vi fortsatt kunne ha det hyggelig sammen. Alt fra konserter, kafe/pub til bål i skogen og fisketurer kunne jo være kjempebra Den aller fineste var kanskje i og etter bryllupet til et vennepar. Vårt problem ble vel både at vi lett begynte å krangle og at det ble så sjelden vi gjorde ting utenfor huset. Etter hvert ble det sånn at om jeg foreslo noe, f eks gå ut og ta en øl på en kafe begge trives på, så var svaret at vi gjorde jo ting sammen hele tiden ettersom vi bodde under samme tak... Anonym poster: 3e9887a4d331251b82df765ed2e8291c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå