Gå til innhold

Lille Solstråles eget univers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk så fint det hadde vært da du! :jepp: En vakker ting som du i tillegg har god helsemessig bruk for...

• Liker 1
Skrevet

Og her er noe til deg r%C3%A3%C2%B8de-roser-bredde.jpg

• Liker 1
Skrevet

I alle dager så nydelig da! :rodmer: Tusen takk, kjære deg. De dufter slik bare roser kan gjøre...

*sniffe inn i magadrag og ta minnet med seg i søvnen*

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Lille solstråle? Det er snart mai her. Hvor eeeer du? :)

Skrevet

Hei! Det blir ikke mye kvinneguiden på meg for tiden. Er fremdeles dårlig... Men hyggelig med en liten hilsen fra en søt hoppende en!

• Liker 1
Skrevet

Oooo - livstegn! :strix: Jeg er glad for at du fremdeles er med oss, om enn litt i bakgrunnen. Fortsatt god bedring. :)

Skrevet

Oooo - livstegn! :strix: Jeg er glad for at du fremdeles er med oss, om enn litt i bakgrunnen. Fortsatt god bedring. :)

Takk takk:) På mandag skal jeg begynne med IV behandlig så da håper jeg på et lite mirakel

• Liker 1
Skrevet

Tror at jeg håper på et stort et jeg, likegodt - mens vi er i gang. ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror at jeg håper på et stort et jeg, likegodt - mens vi er i gang. ;)

Ja, hvorfor ikke! :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå er det lenge,veldig lenge, siden jeg har skrevet noe her. Nå har jeg begynt på min syvende uke med intravinøs behandlig... Begynte å føle meg litt bedre forrige uke, men så ble jeg pluttselig mye verre... Men jeg orket å lage verdens enkleste småkake-ting i helga da.

To egg

210 g melis

210 g malte hasselnøtter

Lag eggedosis, bland inn de malte hasselnøttene, bruk to te-skjeer og lag små "topper" på stekebrettet(med bakepapir under). Stekes på 170 grader til du kan stikke inn en, i mitt tilfelle, strikkepinne uten at det følger meg deig på den når du tar den ut.

Himmelsk godt :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Det så da superenkelt ut! :jepp: Når jeg skal lage sånne småkaker som skal settes med skje, pleier de stort sett å ese utover, i stedenfor oppover.

Da jeg laget kokosmakroner for mange år siden, så bildene så fine ut, men mine ble paddeflate. Jaja, de smakte heldigvis like godt da. :)

Skrevet

Det så da superenkelt ut! :jepp: Når jeg skal lage sånne småkaker som skal settes med skje, pleier de stort sett å ese utover, i stedenfor oppover.

Da jeg laget kokosmakroner for mange år siden, så bildene så fine ut, men mine ble paddeflate. Jaja, de smakte heldigvis like godt da. :)

Ja, det var ganske enkelt. Kom forresten på at det egentlig er 250 g melis og 250 g malte hasselnøtter... Men jeg hadde ikke nok av noen av delene. Ja, mine fløyt litt ut, men tror det var fordi jeg som sagt ikke hadde nok :)

Skrevet

Smaken er det viktigste. :) Og at en faktisk får summet seg til å lage det. :jepp:

Skrevet

Smaken er det viktigste. :) Og at en faktisk får summet seg til å lage det. :jepp:

Det har du helt rett i :jepp: :jepp:

Skrevet

Det er nok derfor jeg ikke har lyst til å spise på de mest fancy restaurantene, hvor utseendet betyr en masse.

Jeg liker bedre en folkelig mattype jeg.

Annonse
Skrevet

Det er nok derfor jeg ikke har lyst til å spise på de mest fancy restaurantene, hvor utseendet betyr en masse.

Jeg liker bedre en folkelig mattype jeg.

:jepp: Agreed

• Liker 1
Skrevet
:tommelopp:
Skrevet

:tommelopp:

Copy-of-awesome.jpeg

• Liker 1
Skrevet
:fnise:
  • 2 uker senere...
Skrevet

Oi, nå er det lenge siden jeg har vært her i universet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...