Gjest LadyAntebellum Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hei Jeg borret en tann igår, et dypt hull. Da bedøvelsen gikk ut gjorde det veldig vondt og jeg tok noe parcet og sånt. Deg gjør ikke vondt idag. Derimot når jeg spiser noe kaldt (spiste en vannis) så fikk jeg noe borti den tanna og det iser så enormt mye. Iser nesten så det gjør vondt..er det bare fordi det er litt ømt enda? Jeg hadde faktisk ikke smerter eller slik ising før borringen, oppdaget hullet ved en kontroll. Håper noen kan svare:)
Avi Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Lurer på dette jeg også. Har det fortsatt sånn etter at jeg borret for snart en måned siden. :S Litt vondt å tygge på den tanna. Skal sies at tannlegen var en tannlegestudent
Dolly-Duck Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Det hender det iseer en del de første dagen ja, helt normalt. Ang det at det er vondt å tygge på. Slik hadde jeg det forgje gang jeg borret, og det varte i ca en måned, men det er visst vanlig det også, dersom det var et litt stort hull.
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jupp, det er ganske vanlig at det kan ta litt tid før tanna roer seg etter et inngrep.
Minya Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Det kan ta opp til seks måneder fra du fikk fyllingen til den har "satt" seg, og i løpet av den tiden kan det forekomme både ising og noe ubehag ved tygging. Det er helt normalt, og som regel går det over i løpet av noen uker.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Heeelt normalt. De nye fyllingene er noe dritt sånn sett! Hadde tyggeøm tann som var følsom for kulde i 1år ca. Fikk da ny fylling, for det var noe med de nye fyllingene ( som jeg ikke husker ) så det hadde blitt luft eller noe inni der. Den nye var også følsom i starten, men det gikk over. Anonym poster: c9178c8855d819e12db0902db779ff45
betrayed Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Vent noen dager å se. Samme problem her Men gått over nå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå