Gå til innhold

Pulver-kaffe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke kaffetrakter, men er så glad i kaffe! Pulverkaffe derimot er ikke alltid så godt.

....så, hvilken pulverkaffe er den beste? Hva anbefaler dere andre kaffeelskere? :)<br /><br /> Anonym poster: ca7c86a332a8d594519818e14a642a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffeelskere drikker ikke pulverkaffe! :ler:

Hva med å kjøpe deg en presskanne? Enten en sånn Bodumkopp, hvis det stort sett bare er til deg selv du lager kaffe, eller en større kanne. Du trenger ikke et fancy merke på presskanna, en hvilken som helst kanne lager tusen ganger så god kaffe som den fra pulver.

Og det funker helt fint med standard norsk filtermalt kaffe. Den er akkurat like grovmalt som presskannemalt i utlandet ;)

• Liker 2
Skrevet

Nescafe Gull med litt fløte/melk er helt OK

Gjest kittycat
Skrevet

Jeg bruker nå pulverkaffi fra Luxus (Europris) og trengs bare litt pulver. Så blir det vannkoker + melk = nam :) Ellers blir d Friele

Skrevet

Jeg sier som Kvist, kjøp deg en liten presskanne eller Bodumkopp. Kan ikke sammenlignes med pulverkaffe.

Hvis du allikevel vil fortsette å bruke pulverkaffe, så er Nescafé Brasero den jeg liker best.

:heks:

Skrevet

Takk for tips!

Joda, planen er å kjøpe en presskanne, men frem til det hadde jeg håpet på en brukbar pulverkaffe:)

Skal se om jeg finner en europris i området så skal jeg teste Lexus :) Nescafe har jeg drukket en del tidligere, men nå takler jeg den ikke lengre plutselig!

Forslag til hvor jeg kan finne en billig presskanne da? Til stramt studentbudsjett:)<br /><br /> Anonym poster: ca7c86a332a8d594519818e14a642a63

Skrevet

Forslag til hvor jeg kan finne en billig presskanne da? Til stramt studentbudsjett:)<br /><br /> Anonym poster: ca7c86a332a8d594519818e14a642a63

Tror jeg så en til 89,- på biltema :)

Ellers så kan du jo se på en litt stor Nille eller tilsvarende type butikk om de kan ha, eller en av de store Remabutikkene som selger alt mulig annet enn mat i tillegg.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Pulverkaffe er IKKE kaffe, men en varm drikk.

Anbefaler deg å kjøpe en presskanne. Enkelt, kjapt og tar ikke store plassen på kjøkkenbenken.

Skrevet

Tror jeg så en til 89,- på biltema :)

Ellers så kan du jo se på en litt stor Nille eller tilsvarende type butikk om de kan ha, eller en av de store Remabutikkene som selger alt mulig annet enn mat i tillegg.

Aha! Biltema har jo alt:) tusen takk! Da satser jeg på å kjøpe meg en presskanne før det blir nødvendig med ny pulverkaffe:D<br /><br /> Anonym poster: ca7c86a332a8d594519818e14a642a63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...