yuffie Skrevet 25. februar 2004 #21 Skrevet 25. februar 2004 Vel, jeg vil mye heller bli fremstilt 10 ganger som en “hysterisk mor” som ikke finner seg til rette med hva legen på legevakten sier, enn en “ikke-hysterisk mor” som angrer på at hun ikke stolte på magefølelsen den ene gangen. Leger er ingen guder eller overmennesker som aldri tar feile beslutninger.
Gjest Pjusk Skrevet 25. februar 2004 #22 Skrevet 25. februar 2004 Hvis Timien har et barn som plages av slim i en slik grad at barnet kaster opp, skjønner jeg godt at hun er bekymret. Jeg vet veldig godt hvordan det arter seg, da jeg har et barn med lungesykdom. En annen ting er at dette ofte blir verre på natten, og som foreldre blir man både slitne og engstelige i slike perioder. Hvid barnet fortsatt plages med slim, synes jeg du burde oppsøken en annen lege. Kanskje dere i en kort periode kan bruke innhalasjoner for å rense litt opp i luftveiene.
Gjest agurk Skrevet 25. februar 2004 #23 Skrevet 25. februar 2004 Var hos fastlegen i går. Han tok masse prøver og lillemann må bruke astmamedisiner i noen uker nå. Så nå ble vi tatt på alvor! Kjekt!
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #24 Skrevet 25. februar 2004 Så nå ble vi tatt på alvor! Kjekt! Så flott! Men det skulle egentlig bare mangle....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå