AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hei, har vært på helsestasjonen og hentet glass for å tisse på for å sjekke meg for klamydia. Lurte bare på om det har noe å si når jeg leverer det inn? Vet jeg helst skal gjennomføre tissingen på morgenen eller 1-2 timer etter jeg tisset sist. Lurer bare på om det har noe å si når jeg leverer det inn, og om det gjør noe om det går endel timer? Anonym poster: 2265331e4184c784b65284b1c5239967
Gjest Aphrodite Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Det gjør ingenting har jeg fått beskjed om :-) Jeg tok en klamydiatest for en stund tilbake jeg også, da leverte jeg den ikke til helsestasjonen, men jeg leverte den midt på dagen i fire tiden. Så jeg tror det skal gå bra :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå