Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. september 2012 #21 Skrevet 5. september 2012 Men hva om disse damene er så drittlei av slanking og gnål om en slank og pen kropp, at de har tatt et personlig valg om å være tykk? Faktisk valgt å spise usunt fordi det gir dem mer glede enn å slanke seg? Har vi andre rett til å nærmest kreve at de burde ta ansvar for egen kropp? Anonym poster: 2517c27029d27fbd8523b488879ad86f Vi andre har ikke noe med deres valg å gjøre, nei.. Vi kan ikke kreve noe av dem! De velger selv hva de ønsker å prioritere og hvordan de vil velge livet. Om de ønsker å spise hva de vil og være feite, så skal ikke jeg stå og vifte pekefingeren forran dem. Problemet oppstår når de "uskadeliggjør" fedme og gjør det kult. Når de roper høyt om at det er finere å være feit enn syltynn. Når de sier at det er ufarlig å være størrelse 56. Jeg mener virkelig at det er feil å ta et bevisst valg om å være tjukk, kun fordi det er behagelig å kunne spise hva man vil, eller fordi man er "lei av slanking, kroppsidealer og press". Å bevisst ødelegge kroppen sin og helsa si er uansvarlig! 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #22 Skrevet 5. september 2012 Disse damene er over kanten for hva som er en sunn kropp. Det er synd at det skal være kult å være så stor. Det bør være kult å klare å drasse sekk og telt i fjellet i en uke. Damer en treffer i skauen og på fjellet er forøvrig eksepsjonelt sexy Du og de der fjellene dine. Anonym poster: 6e31d0f806bc67ec536e8ed0a0fbc631 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #23 Skrevet 5. september 2012 En kvinne på 1,75 som veier 85 kg er minst 10 kg overvektig, Hvorfor skal det kalles former når det er fett?? Absolutt alt og alle har jo former, men de med litt mer fett har det som kalles myke former. Anonym poster: 45bac725708d32cd3f9bcda74ce5e99a
Djungelvrål Skrevet 5. september 2012 #24 Skrevet 5. september 2012 En kvinne som er normalvektig har også myke former.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #25 Skrevet 6. september 2012 Jaggu godt jeg ikke er verken sexy eller på fjelltur. Bitter? Nei, jeg er jævlig glad. Ikke er jeg en fordømmende hæstkuk og ikke er jeg sexy slik at fordømmende hæstkuker har noe å klage på. Det er helsikens bra å være en underdog i utseendeverdenen skal jeg si deg, så kan de fordømmende hæstkukene sitter der og pelle seg i ræva mens de jakter på nesten stakkar å slenge dritt om fordi fordømmende hæstkuker føler seg truet både titt og ofte. Har det rabla for deg Silfen? Dette her gir jo ingen mening... Anonym poster: d4e4ceee9180b4f773bef63d67b81d30 4
Djungelvrål Skrevet 7. september 2012 #26 Skrevet 7. september 2012 Har det rabla for deg Silfen? Dette her gir jo ingen mening... Anonym poster: d4e4ceee9180b4f773bef63d67b81d30 Tror hun kort fortalt mener at hun er glad for at hun ikke er pen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå