Gå til innhold

Pussy workout

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hei! :) Jeg har nettopp gått til innkjøp av vaginakuler, for å få en litt mer morsom trening av bekkenbunnsmukulaturen. Knipeøvelser gjør jeg hver dag, og har ingenting imot det. Men tenker på lengre sikt, at det da vil være viktig å holde treningsmengen oppe uten å gå lei! :) Har nemlig plutselig fått en stor skrekk for å få inkontinens eller livmorfremfall når jeg blir gammel, så trener som en gal, haha.. Dessuten har jeg hørt at det skal være pirrende å gå med, så hvorfor ikke prøve dette? tenkte jeg.

Men kulene skuffet meg veldig. Jeg fører dem inn, like innenfor skjedeåpningen. Og der ligger de, uten at jeg engang behøver å stramme musklene, og må kile dem ut igjen, noe er veldig smertefullt. Jeg vet ikke helt hvor tunge/store de er i forhold til andre kuler, men det er ihvertfall disse: http://www.kondomeriet.no/produkt/pleasure-vaginakuler/9769273

Om jeg får dem ned i fra "muskelklemmen", blir de liggende over den huden i skjedeåpningen, og er nesten umulig å få ut. Jeg føler heller ikke noe særlig nytelse av å gå med disse, så det navnet var mer eller mindre misvisende.

Anbefales ihvertfall ikke ifra meg, for å si det sånn. Er det noen kvinner der ute som har noen veldig effektive/pirrende kuler å anbefale meg? Eller noen andre typer øvelser av underlivet, enn de vanlige knipe-holde-slippe-repeat-øvelsene? Hadde satt stor pris på det :D

Anonym poster: 5836992da8ea4411764d176da5f95d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex, da kniper du, med eller uten mann eller hjelpemiddel, knipe gjør man uansett om du bare bruker fingrene, godt er det og ;)

Anonym poster: c72519773dc67a072b8bf40128c1cd52

Gjest Aphrodite
Skrevet

Det hørtes ikke riktig ut...

Enig med denne.

Jeg bruker bare vanlige knipeøvelser, fordi de er det folk sier funker best. Jeg har prøvd med kuler, men syntes ikke det er like bra.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes også vanlige knipeøvelser er best. Eneste problemet er at jeg blir så utrolig seksuelt frustrert av det :ler:

• Liker 4
Skrevet

Studier viser at det er de tradisjonelle øvelsene som er best, og som gir resultat.

Kuler anbefales ikke da de faktisk ikke gir særlig resultat.

Anonym poster: d8e7018d539c56e6b5c1c3e51129b8e1

Skrevet

Husk at med vanlige knipeøvelser, som sikkert er mer enn nok, så kan du varierere hvor lenge du holder hver enkelt repetisjon. 1 sekund, 5 sekund, 30 sekund, 1 minutt, 2 minutt, etc.

Treningsprogrammet finner du ut av selv, men om du skal teste hva nivå du er på så prøver du å kutte en moden banan i rene og pene skiver. Dette er fullt mulig på sikt, så sant du trener nok. Klar til bruk i frukostblandingen.

:)

Skrevet

Fordelen med bruk av kuler, er ikke at man får sterkere muskler, men gjerne bedre kontroll over dem.

Om jeg husker riktig, skal man helst ikke bruke så store kuler og målet er å føre dem opp og ned vaginaen.

Har opplevd ei med så god kontroll at hun bare satt oppå meg, og det føltes ut som om innsiden runket meg. Meget fascinerende og deilig!

Skrevet

Det hørtes ikke riktig ut...

I know! Derfor jeg ikke skjønte hva disse kulene skulle være godt for.. :P

Husk at med vanlige knipeøvelser, som sikkert er mer enn nok, så kan du varierere hvor lenge du holder hver enkelt repetisjon. 1 sekund, 5 sekund, 30 sekund, 1 minutt, 2 minutt, etc.

Treningsprogrammet finner du ut av selv, men om du skal teste hva nivå du er på så prøver du å kutte en moden banan i rene og pene skiver. Dette er fullt mulig på sikt, så sant du trener nok. Klar til bruk i frukostblandingen.

:)

Haha, er det mulig å kutte en banan i fine skiver, eller var det bare en spøk? Hele underlivet klemmer jo, så da vil jo bare banen bli skvist :P Noe som igjen er meget udelikat..

Men jeg kan skrive veldig tydelig ved å klemme rundt en blyant, haha. Hørte det skulle være en slags test. Vet ikke hvor vanskelig det er da, ettersom jeg ikke følte jeg trengte å knipe engang.. Men ganske kult at man kan skrive med musa egentlig :D

Anonym poster: 5836992da8ea4411764d176da5f95d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...