Gå til innhold

Full av 4 øl?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man bli full av 4 øl bokser?

Anonym poster: 8d4dabaaa963e77615be6aa61a31a820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat sjanglefull, men nok til å bli fyllesjuk dagen derpå.

Anonym poster: 70fb4b401178c3dab2ba6fd59563ccc5

Gjest RompeRusk
Skrevet

Hvis du er 120 cm høy og 30 kg så :fnise:

Neida, fra spøk til revolver... Det er sikkert muuuulig, men har aldri hørt om noen som blir FULL av så lite. Brisen, ja.. Men full?

Skrevet

Hehe, OK. Hvis en drikker en boks cider i tillegg vil det ha noe å si ?

Anonym poster: 8d4dabaaa963e77615be6aa61a31a820

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt særlig beruset på 4 øl. Litt brisen bare. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på alkohol. Noen blir jo like rusa på stemningen som på alkoholen og da kan man jo nesten virke fullere enn hva man nødvendigvis er.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Det har mye med dagsform, matinntak osv å gjøre også. En dag blir jeg godt brisen/småfull på en 6pakning, andre dager kan jeg drikke en hel spritflaske uten å kjenne noe :gjeiper:

Skrevet

Om du aldri har drukket før og er ei lita snelle blir du sikkert full nok.

Skrevet

Da vi begynte å drikke som ungdommer, husker jeg at vi hadde med oss 3 tuborgflasker på 0.33 l hver. Du kan ABSOLUTT bli full på 4 halvlitere, spesielt om du ikke har drukket mye tidligere.

Anonym poster: 13b5ccaaebbe24e68739015109bb8bc1

Skrevet

Det er veldig individuelt. Kommer jo også an på hvor full du mener full er. Jeg kan lett bli ganske brisen av fire øl :icon_lol:

Skrevet

Jeg merker det allerede etter en øl. Verden begynner å vugge lett. Etter fire er jeg på nippet til å være full, ja. Men jeg tåler heller ingen verdens ting, kjenner ingen med like lav alkoholtoleranse som meg selv :P

Skrevet

Jeg merker det allerede etter en øl. Verden begynner å vugge lett. Etter fire er jeg på nippet til å være full, ja. Men jeg tåler heller ingen verdens ting, kjenner ingen med like lav alkoholtoleranse som meg selv :P

Bli med på fest, eller? :D Haha!

Skrevet

jeg drikke ikke øl, men cider, og ja, jeg tåler ikke mer enn 4 slike. Eller ett glass vin. Brisen og det er på tide å stoppe mens leken er god.

Skrevet

Jeg er alltid død-drukken etter en sixpack øl (glassflasker), så jeg skulle nok blitt full på 4 halvlitere, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...