snoker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg lurer på om dette er farlig å gjøre to eller flere ganger etter hverandre? Eller går det greit?
c44 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 maks to vil jeg tippe. om du fortsetter lenge vil du småblød en periode istedenfor. Kjipt..
Athene Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Nei, ikke farlig. De fleste gjør det etterhvert. Men enkelte begynner å få gjennomblødninger/spotting med en gang de hopper over en gang, andre får det ikke. De fleste leger vil anbefale at man har blødning minst 3-4 ganger i året.
korallen Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Jeg pleier å hoppe over annen hver gang. Har prøvd å hoppe over to ganger på rad en gang, og ALDRI igjen, endte opp med småbløninger to uker i strekk *pine* Men annen hver gang fungerer greit. Men er vel inviduellt dette som alt annet.
Noteknekk Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Jeg hopper over to i slengen og har mensen etter brett nr tre, funker fint for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå