AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 hei, jeg hadde en biopsi for en uke siden, blødde litt etter den men på søndag hadde det gitt seg.. så da hadde jg og kjæresten sex.. og da begynte det å blø igjen, ringte sykeh og spurte, og hun sa jeg skulle venta til det gav seg, jeg hadde ikke fått noe beskjed om å vente så og så lenge.. følte meg litt som en fjortis som ringte og fikk kjeft. Men spm er.. hvor lenge skal man vente, noen andre som har vært like ivrige, greia er jo at det blør enda. men det er kanskje for at såret på en måte er "revet" opp igjen.. Anonym poster: 0a3422cb5e51160cd7d4bb52ce2d7e8f Anonym poster: 0a3422cb5e51160cd7d4bb52ce2d7e8f Anonym poster: 0a3422cb5e51160cd7d4bb52ce2d7e8f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Nesten som å lese om meg selv jo. Jeg hadde selv en slik biopsi forrige uke, sex to dager seinere og da blødde jeg masse på nytt. Ringte da legevakten og fikk beskjed om å se det an litt (det var på natta) og heller ringe på nytt morgenen etter. Blødningen stanset etter hvert og jeg ringte morgenen etter og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å komme ned og heller bare se an. Nå blør jeg ikke lenger og vet ikke om jeg kan ha sex igjen eller ikke. Har ikke lyst på en ny episode med blødning, for det var masse blod. Jeg fikk, som deg, heller ikke noen beskjed om å vente med å ha sex, men har lest på nett nå i ettertid at det frarådes å ha sex så lenge det blør. Så jeg har nok dessverre ikke det svaret du er ute etter, ettersom jeg lurer på det samme selv. Anonym poster: 1c90722b4545b1422d94a3b8aa531ddd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå