MissKissis Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Noen som har erfaring med naprapat? Hjalp det?
Gjest LadyAntebellum Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg holder på meg behandling for tiden og er veldig fornøyd. Både kiropraktor og fysioterapeut har vært slik inn og ut behandling, over på 10 minutter og lite veiledning. Nå går je til naprapatlandslaget og får sammen med endel triggerpunktsbehandling og knekking, veiledning på måter og strekke ryggen på en bra måte samt andre øvelser jeg kan gjøre på treningssenter. Jeg har også skrevet matdagbok som han har fått lese og komme med synspunkter om trening og mat sammensetning. Han vil hjelpe meg og gå ned i vekt samtidig som han behandler. Behandlingen er veldig smertefull, men vondt skal vondt fordrive sies det så.. Jeg anbefaler det ihvertfall. Idag var jeg der i 1 time og 15 minutter. Så føler jeg får mye for den 500 lappen det koster hver gang Kiropraktoren kostet 400 kr for 10 minutter, så det er sagt
MissKissis Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2012 Ja,da høres det jo ut som at det er vel verdt pengene Er veldig spent,har gått med vondt nederst i ryggen i mange år,kun på høyre side,og en kranglete skulder i over en mnd,håper de klarer å finne ut av det Skal dit på tirsdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå