Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i utlandet og ser Samsonite er på salg i flere butikkjeder her, 40-50% avslag.

Det skjer vel aldri i Norge? Vurderer meget sterkt å bytte ut drittkofferten jeg hadde med meg hit. Noen som har erfaring med feks 300-serien? 4 hjul, tekstil...

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsonite skal ha samme priser i hele verden.

Jeg jobber i koffertbutikk selv og vi har bare kampanje priser når samsonite har sagt i fra.

Hver sommer er det sommerkampanje på Aeris med -200 kr i avslag :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp!

Samsonite kan umulig koste det samme i hele verden. Vi har 25 % moms i Norge, så da sier det seg selv at det blir dyrere i Norge enn i land med lavere moms.

Jeg elsker Samsonite-kofferten min med fire hjul. Deilig å kunne rulle den stående inne på flyplasser og andre flate underlag. På mer krevende underlag (vei, for eksempel) er det fint å kunne dra den på to av hjulene som en tohjulskoffert.

Det eneste du bør passe på, er at du kjøper i riktig materiale. Stoff er fint, og de helt harde er også bra. De som er sånn mellomting (ser hard ut, men du kjenner at plasten lett gir etter) bør du styre unna. De ødelegges raskt som bare det, og selv om det går på garantien og du får ny koffert, er det noe herk (spesielt om du må helt til utlandet for å bytte den).

Anonym poster: 3e4569cecfa519fb55c75a214e5dfa48

Skrevet

Kjøp!

Anonym poster: 3e4569cecfa519fb55c75a214e5dfa48

Så enig, Kjøp! Samsonite er fantastiske. Samme hva de lager!

Skrevet

Kjøp! Samsonites 10års garanti på produksjonsfeil er global uansett. :)

Skrevet

og hver gang jeg tar kofferten min av baggasjebåndet går jeg over den grundig for støt, rift, sprekker osv.

Finner du noe som har oppstått på reisen må du ikke forlate bagasjeområdet før du har vært innom skranken for ødelagte kofferter, få papirer på det med signatur. Dette papiret kan du ta med deg i butikken å få ny koffert.

Jeg har gjort dette og er veldig fornøyd. Kofferten så ikke ut plutselig. Den kunne sprukket når som helst.

Skrevet

Tråden er gammel, men jeg kjøpte en 29" featherweight, ekspanderbar i stoff til under 600 NOK. Har en i str kabinbagasje kjøpt her i Norge, den kostet 1500....

Hadde med bagasjevekten i butikken og gikk for den letteste, da jeg reiser mye til USA med vektgrense på 23 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...