AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Hei! Jeg håper noen orker å lese igjennom dette og gi meg noen råd. Kjæresten min har akkurat reist utenlands og det er uvisst når han kan flytte tilbake til Norge. Antageligvis vil han bli borte 3 år pga jobb. Det er også uvisst når han kan komme å besøke meg. Dette er helt forferdelig vanskelig for meg. Jeg har ingen gode venner jeg kan snakke med, har slitt mye med depresjon før jeg traff kjæresten. Nå som han har reist er jeg helt knust og livredd for å falle tilbake i dyp depresjon som tidligere. Jeg føler meg så ensom - jeg gikk faktisk ikke på jobb i dag heller. Jeg regner med det vil bli bedre etterhvert.. Jeg har vel vært for avhengig av kjæresten for å være lykkelig. Når jeg er med han så glemmer jeg alle problemer og negative tanker, og slik har det vært de 2 årene vi har vært sammen. Jeg har sutret og grenet i 2 døgn nå uten å føle meg noe bedre Anonym poster: c8c47b5ad6d18d52120e3b2978cc3756
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Ingen som har noen råd til meg? Savnet er så stort og det sårer noe så enormt. Er så ensom Anonym poster: c8c47b5ad6d18d52120e3b2978cc3756
eva-80 Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Du trudde vel ikke at dette vil ordne seg bare av seg selv etter 2 dager ? Det du føler er jo helt normalt. Faktisk en ting du kan gjøre Jobb mye. En ting at du holder deg opptatt, andre at du kan samle opp penger og bruke de for å besøke han oftest mulig Men undres litt hvordan fikk han seg til å takke til en jobb som innebærer å være bort fra deg i flere år??
sanne123 Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 jeg tror at du burde jobbe med å finne lykke i andre ting en i kjæresten din, du burde ikke gjøre deg avhengig av en annen person. bruk tiden fremover på å bygge deg opp på, ikke på å bryte deg ned fordi at han har reist. det kommer ikke til å gå over med en gang den sorgen du føler, men tving deg selv til å tenke positivt!
Gjest Skaret Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Når man har vært deprimert før, er det VIKTIG å ta kroppens signaler på alvor dersom man skulle merke at ting begynner å gli ut. Nå høres det ut som om du er i en veldig sårbar situasjon og det kan være smart å ta opp dette med fastlegen din, bare for sikkerhetsskyld. Selvsagt kan alle oppleve kjærlighetssorg, og man blir ikke bra på to dager, men det skader ikke å søke litt hjelp om man trenger det! Som du sier føler du at du ikke har noen å snakke med om dette, så da kan fastlegen være første steg.. Håper du blir bedre!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå