Gjest Katten. Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 Jeg er ikke TS og dette er off topic, men: Dette var interessant og litt nytt for meg. Jeg kniper mye utenom sex for å trene musklene, men pleier å slappe av under samleie. Hva er "nytten" med å knipe under samleie (altså for han)? Og kniper man når han er på vei inn eller ut? begge deler? Anonym poster: 254cec964b7beb855f5569150e908ab2 Når du kniper, så strammer du jo rundt penisen hans. Friksjonen er jo en stor del av hva som er godt for oss menn, om det kun var fuktighet og varme, så hadde det jo holdt med et varmt bad ^^ Kniping er generelt sett awesome for min del. Gjør det rytmisk i forhold til støtene hans, ta kontrollen, stram ekstra på vei inn, slapp av når han er helt inni, stram litt på vei ut - varier! Overraskelse og variasjon - men når du merker at han holder på å komme, så bør du gjøre akkurat det samme over tid (etter min smak).
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #22 Skrevet 7. september 2012 Jeg har omtrent motsatt "problem", dvs har aldri sett på det som et massivt problem men heller noe jeg kunne ønske jeg var bedre på.. menn kommer ikke når jeg suger eller runker de, de kommer bare inni meg. Har seks år med erfaring nå og kun opplevd det to ganger, en av gangene med nåværende kjæreste. Har snakket om det med to partnere som begge påstår at de ikke pleier å komme på den måten?! Kunne på en måte ønske han jeg er med nå hadde klart det i ny og ne for man føler seg jo litt flink da.<br /><br /> Anonym poster: 0ffc2278aa82f6728209ceee6a35dd3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå