Gå til innhold

Uerfaren, trenger tips..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okey, jente på 28 år som aldri har verken kysset eller hatt sex.. Har nå truffet en kjempefyr, som det ser ut til at det kan bli noe med. Jeg er en smule nervøs for særlig dette med kyssing.. Er det noe som kommer helt naturlig? Og hvor tidlig bør jeg fortelle at jeg ikke har noe erfaring? Syns det er veldig flaut.. Er litt redd for å skremme han bort også.

Grunnen til at jeg ikke har noe erfaring er at jeg er ganske så sjenert, går ikke ut på byen og har derfor ikke funnet noen før nå. Noen som har noen tips og råd?

Anonym poster: 6ce349a158fc4d1d572b8a7ad2f4ba9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Okey, jente på 28 år som aldri har verken kysset eller hatt sex.. Har nå truffet en kjempefyr, som det ser ut til at det kan bli noe med. Jeg er en smule nervøs for særlig dette med kyssing.. Er det noe som kommer helt naturlig? Og hvor tidlig bør jeg fortelle at jeg ikke har noe erfaring? Syns det er veldig flaut.. Er litt redd for å skremme han bort også.

Grunnen til at jeg ikke har noe erfaring er at jeg er ganske så sjenert, går ikke ut på byen og har derfor ikke funnet noen før nå. Noen som har noen tips og råd?

La han få styre skuta , han er da sikkert mere erfaren enn deg.... Av den grunn kommer han sikkert til å merke at du er uerfaren og om han spør så bare innrøm det...

Det er da ikke mye å være flau over da... Du ventet vel på den rette , sier du da :)

Skremme han bort pga det ? Tviler på det altså :)

Kos deg med daten din og prøv å slappe av ..

Endret av eva-80
Skrevet

For meg kom det helt naturlig da jeg kysset første gang da jeg var 18, så det er ikke noe å være bekymret for :)

Skrevet

Kjøp deg en softis og øv på den. Eller øv på hånden din. :)

Sannheten er at det kommer VELDIG naturlig, så lenge du greier å slappe av og ikke være overdrevent nervøs. Slapp av, ta det rolig og gjør det som føles godt. Ta pauser og ta dere tid til å bare se hverandre i øynene. Om du kan tro på meg når jeg sier dette, så kan du fort være en ekspert allerede første kvelden selv om det ikke er et mål. Bare tenk at dette er noe du er naturlig flink i.

Det samme gjelder sex. Om du lar naturen gjøre jobben og bare slapper av, så skjer det naturlig. I bunn og grunn handler det om å nyte kroppene til hverandre. Ikke se på det som en sport hvor målet er å prestere.

At du er 28 år og uerfaren skal ikke du tenke på som noe negativt og det kan jeg garantere deg at han ikke vil se på som et problem. I så fall så ringer du meg, ok? Når du vil fortelle det er opp til deg, men det er kanskje ikke nødvendig å si det alt for tidlig?

Lykke til med kyssingen, kjærligheten og alt det andre som følger i etterkant!

:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...