AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg har så sykt mye cellulitter på lårene og rumpa, og nå er jeg helt desperat etter å få fjernet dem. Jeg er overhode ikke overvektig, så det er ikke aktuelt å gå ned i vekt og håpe at de forsvinner. Det er ikke problemet. Kremer/skrubber/godt kosthold fungerer ikke. Finnes det noen operasjoner etc hvor man kan få fjernet dem, eller om noen vet om andre ting? Anonym poster: bf9b648c0b38797355802c7cdee4b5ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Tren styrke og ha et sunt kosthold. Anonym poster: eda2e96884b3c6d8514f7b90ad24f0f8 1
Gjest Iah Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Det eneste som hjelper mot dette er å gå ned i fettprosent. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Tren styrke og ha et sunt kosthold. Anonym poster: eda2e96884b3c6d8514f7b90ad24f0f8 Jepp! Det eneste som hjelper mot dette er å gå ned i fettprosent. Jepp! Også kan det hjelpe å massere områdene med cellulitter ofte. Anonym poster: b5dc1351bccfb59ac5c4d154a44ef1f2
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Her har du svaret. Kostholdet har alt å si. http://www.cellulite...ss-stories.html
Magnifique Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Hei. Appelsinhud/cellulitter kan skyldes overvekt, men det kan også gå i arv. Jeg er nok sånn som deg - jeg er overhodet ikke overvektig, men har likevel en del cellulitter. Dette har alltid plaget meg, og jeg har prøvd alt fra kremer til skrubbing/massasje av huden og trening. Og absolutt ingenting har tatt knekken på appelsinhuden min. Jeg har etter hvert innsett at jeg nok alltid kommer til å ha appelsinhud, fordi det er arvelig - og ikke forsvinner. Men jeg har sett mange, mange jenter med cellulitter - og synes ikke det gjør noe. Det er såpass vanlig at det ikke er noe å skamme seg over. Selvsagt ser det ikke så fint ut, nei - men jeg har bare rett og slett akseptert at ja, jeg har appelsinhud - men at det ikke definerer meg som person. Du har sikkert mange andre, flotte egenskaper som lett overskygger cellulittene dine! Prøv og fokuser på dem istedet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå