Gå til innhold

Fjerne cellulitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så sykt mye cellulitter på lårene og rumpa, og nå er jeg helt desperat etter å få fjernet dem. Jeg er overhode ikke overvektig, så det er ikke aktuelt å gå ned i vekt og håpe at de forsvinner. Det er ikke problemet. Kremer/skrubber/godt kosthold fungerer ikke. Finnes det noen operasjoner etc hvor man kan få fjernet dem, eller om noen vet om andre ting?

Anonym poster: bf9b648c0b38797355802c7cdee4b5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren styrke og ha et sunt kosthold.

Anonym poster: eda2e96884b3c6d8514f7b90ad24f0f8

• Liker 1
Skrevet

Det eneste som hjelper mot dette er å gå ned i fettprosent.

• Liker 1
Skrevet

Tren styrke og ha et sunt kosthold.

Anonym poster: eda2e96884b3c6d8514f7b90ad24f0f8

Jepp!

Det eneste som hjelper mot dette er å gå ned i fettprosent.

Jepp!

Også kan det hjelpe å massere områdene med cellulitter ofte.

Anonym poster: b5dc1351bccfb59ac5c4d154a44ef1f2

Skrevet

Hei.

Appelsinhud/cellulitter kan skyldes overvekt, men det kan også gå i arv. Jeg er nok sånn som deg - jeg er overhodet ikke overvektig, men har likevel en del cellulitter.

Dette har alltid plaget meg, og jeg har prøvd alt fra kremer til skrubbing/massasje av huden og trening. Og absolutt ingenting har tatt knekken på appelsinhuden min.

Jeg har etter hvert innsett at jeg nok alltid kommer til å ha appelsinhud, fordi det er arvelig - og ikke forsvinner.

Men jeg har sett mange, mange jenter med cellulitter - og synes ikke det gjør noe. Det er såpass vanlig at det ikke er noe å skamme seg over. Selvsagt ser det ikke så fint ut, nei - men jeg har bare rett og slett akseptert at ja, jeg har appelsinhud - men at det ikke definerer meg som person.

Du har sikkert mange andre, flotte egenskaper som lett overskygger cellulittene dine! Prøv og fokuser på dem istedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...