AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg skal reise til London om få dager og lurer på hva som er billig i London? Skal reise meg nesten tom kofført, så skal shoppe mye. Så, hva er værdt å raske med seg?<br /><br /> Anonym poster: aebfa74c73cbca6f6b3fc91e946355f4
Gabler Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Har tre ting å si: Primark, Primark og Primark. Jeg og ei venninne var i London i sommer, var på Primark i Oxford Street. Anbefales virkelig, så billig klesbutikk finner du ikke i Norge:) 1
Anglofil Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg synes generelt det meste er billigere der borte, jeg synes generelt London er en billig by - kommer bare an på hvor man velger å shoppe og spise. På Camden Market vil du finne mye rart til en billig penge, ellers handler jeg alltid jeans når jeg er der borte, siden utvalget der er så bra, stort og billig. Handler mest på Dorothy Perkins, Primark, Next, New Look, Monsoon, Wallis, Evans og Marks and Spencer. Mvh Yvonne
Lumos Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Sko, sminke/hårting/kroppsting og treningstøy er som regel en del billigere.
toffel Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Ser det allerede er nevnt, men primark er helt sinnsykt billig og stort, og masse kule klær og sko, smykker, puter, alt !
marsy Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Nå har du kanskje reist, men ja: Primark er veldig billig, og kvaliteten er som H&M. Kjoler fra £8-10 for eksempel. Jeg kjøper alltid masse basisting, som strømpebukser, tynne bomullsgensere osv. Bare pass på å beregn god tid - køene til prøverommet er usannsynlig lange! Dra gjerne dit tidlig på dagen når de akkurat har åpnet. Jeg kjøper også jeans, siden utvalget er mye større og prisene som regel lavere. Andre butikker jeg besøker er: New Look Gap Forever 21 Top Shop Berksha osv
Anglofil Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Er jeg tidlig hos Primark kan det hende jeg bruker prøverommene, men køene der blir laaaange fort. Jeg tar heller og kjøper klærne, prøver dem på hotellet, og de klærne jeg ikke vil ha drar jeg tilbake med. Man får nemlig igjen pengene om man ikke er fornøyd eller angrer. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Det jeg kommer på i slengen av hva jeg kjøpte da jeg var i london er hårfarge (70kr) på boots, converse allstar (340kr) på topshop og massemasse sko, klær, vesker, ting (BILLIG!!) på PRIMARK. Ah, primark <3 Fanny lagde forresten nettopp et blogginnlegg om det :-) http://fannyba.blogg...e_one_more.html Anonym poster: 96ba9cebbdf8c99bb4fb83ae43a68a69
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Mange museer har gratis inngang. Og et museumsbesøk tar ikke opp plass i kofferten din, med mindre du går bananas i museumsbutikken Anonym poster: 2cfd3edd362d4875a1b541e864a4a7a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå