Gå til innhold

hvordan fungerer dette med pulevenner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en pulevenn. Men jeg har ikke lyst til å bruke kondom, for det er ikke gøy. Er det sånn at om man har en pulevenn så holder man ikke på med noen andre samtidig? Jeg vil jo ikke risikere sykdommer eller noe sånt.

Anonym poster: 7d4bd89d8d9ffe6d185886a2e15e521b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen pulevenner blir enige om å holde seg til hverandre for å unngå smitte.

Anonym poster: 60764c48b054c0563af296df49da01cb

Skrevet

Men hvorfor ikke finne en du er glad i i stedet?

Anonym poster: 60764c48b054c0563af296df49da01cb

• Liker 2
Skrevet

Det kommer nok helt an på. Noen piler nok puler nok rund andre har det som ett useriøst forhold. Bruk kondom, det er det eneste som beskytter deg, og folk er generelt dårlig på å bruke kondom, så du er den eneste som kan ta ansvar for at du ikke pådrar deg noe.

Skrevet

Ser det ble litt krøll der, men men... :)

Skrevet

En veldig enkel og grei regel: om dere skal være med noen andre, bruk kondom til dere er sikker på den andre.

Kommer jo an på om du stoler på vedkommende.

Skrevet

Om du kan, finn en du stoler på og bli enig om at dere ikke puler med noen andre så kan dere bli enige om alternative prevensjonsmetoder enn kondom.

Skrevet

Det fungerer ikke i lengden ;)

• Liker 1
Skrevet

Det fungerer ikke i lengden ;)

hvorfor ikke?

Anonym poster: 9b4badab92c07a73f14160cce6b67eb8

Skrevet

Du lurer på hvordan det fungerer med pulevenner?

DET FUNGERER IKKE!

• Liker 2
Skrevet

Du lurer på hvordan det fungerer med pulevenner?

DET FUNGERER IKKE!

hvorfor ikke??

Anonym poster: 9b4badab92c07a73f14160cce6b67eb8

Gjest Raindrops
Skrevet

Selvsagt kan det fungere med pulevenner. At det ikke fungerer for dere betyr ikke at det ikke fungerer for andre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og min pulevenn hadde en avtale om at det bare skulle være oss. Dersom noen av oss var interessert i noen andre og tok det videre så backet den andre ut. Fungerte bra. Nå må det sies at min pulevenn var en veldig ok fyr og vi skravlet mye sammen utover det å ha sex.

Anonym poster: df00d35b04effff7063a7357e061b624

• Liker 1
Skrevet

Det sies at det aldri funker fordi en av partene nesten altid får følelser

Skrevet

Et pulevennforhold er som alle andre forhold: det opererer på sine helt egne regler, avtalt av de som er med. ;) Det sagt så funker jo dette bare om du velger en pulevenn det går ann å stole på.

Mange blir pulevenner i håp om at den andre "vil begynne å like meg etter hvert" og det er jo ikke lurt.

Mitt forhold fungerer utmerket, og har gjort det over lengre tid. Dette tror jeg er fordi vi er venner like mye som pulekompiser, og fordi vi har vært helt klare på at et forhold er uaktuellt. Selvsagt kan jeg ikke utelukke at en av oss noensinne får følelser, men for min del er jeg ikke redd for det - både vennskapet og tilleggsgodene har vært og er verdt risikoen. ;)

Anonym poster: 1f1011a0920fb208595d7ae256516c1c

Skrevet

Jeg har hatt pulevenn en gang, men endte med at han fikk følelser...for en annen, så da ble det helt slutt på kontakt. Det var litt synd for vi var egentlig blitt ganske gode venner ellers.

Så finn heller en puleuvenn er mitt råd. Og bruk kondom.

Skrevet

Basert på egne (og venners) erfaring, så får alltid en av partene følelser før eller senere.... Derfor fungerer det ikke!

Gjest Raindrops
Skrevet

Basert på egne (og venners) erfaring, så får alltid en av partene følelser før eller senere.... Derfor fungerer det ikke!

Basert på egne erfaringer så får ikke alltid noen av partene følelser. Derfor kan det fungere. Større sjangs for at det går til helvete enn at det ikke gjør det, men det er jo en sjangse man forhåpentligvis er klar over at man tar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...