AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Ja.. da har jeg tatt det steget å spørre andre opp dette "problemet". Jeg er 25år og har hatt et fantastisk sexliv i noen år nå , ivertfall etter at orgasmen ikke lenger var et problem. Jeg ble gravid i 2010, og tidlig i svangerskapet begynte jeg å sprute undr sexen. Jeg trengte ikke engang å åpnå orgasme før kroppen tømte seg. Jeg fødte i jan 2011, og fikk ingen underlivsproblematikk pga fødsel.. Nå er det slik at i og med at jeg ikke kan styre dette, er det blitt et stort problem for mitt sexliv:( Jeg er samboer og vi gidder rett og slett ikke lenger..alt blir vått og det er DEN vaskejoben etterpå.. Dette tar på og jeg vil så gjerne bli kvitt dette:/ er det hjelp og få? noen andre som opplever dette? Det er så å si luktfritt og er ikke urin. Tenker kansje på et kirurgisk inngrep:/ takker for svar og tilbakemeldinger:) Anonym poster: d739f2ebed51e60d6cfb98ed04793a01
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Dette har jeg hørt om men aldri opplevd selv , aner ikke om noe kan gjøres med det, men om det er plagsomt håper jeg du kan få hjelp på ett eller annet vis. Anonym poster: b6ac298373c18bc25aeb2b7446ab03e1
Lucid Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Det der blir litt som med krøller og slett hår. De som har krøller vil ha slett hår, og de med slett hår vil ha krøller. Du ejakulerer under sex, og vil gjerne stoppe, mens andre jobber hardt for å få det til. Kjøp dere tisselaken, legg unna alt av dyner og puter, og legg opp håndduker, så kan dere begge sprute i alle retninger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå