Gå til innhold

Hadde sex, angrer :'(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så skitten og holder nesten på å sprekke av å grine :(:( jeg hadde sex med en jeg har følelser for, men av noen personlige grunner jeg ikke kan være sammen med.. Han elsker meg kjempe mye. Jeg hadde lovet meg selv å bare ha sex med den personen jeg er sikker på, men det skjedde bare :( jeg vet at gjort er gjort, men jeg er veldig dårlig og skjelven og føler meg veldig billig.. Det er den andre personen jeg har hatt sex med i mitt liv. og jeg er 23 år :( Hva skal jeg gjøre? Jeg vet det ikke er mye å gjøre, men jeg er bare såååå lei meg..

Anonym poster: c114d8bbb4bdc9dec2571270904be4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle?

Skrevet

Ikke stort på gjøre, annet enn å tenke deg lenger om før du sprer beina neste gang...

Anonym poster: 095d33a1cae2069f076d5b6401271706

• Liker 3
Skrevet

Du må legge det bak deg, du kan ikke skru tiden tilbake og få det ugjort.

Å tenke på det løser ingenting.

Hepp.

Anonym poster: c192938b5680fcbf9cc665da5641e05a

Skrevet

Du har hatt sex med 2 mennesker i hele ditt liv. Fler andre jenter på din alder er allerede oppe i tosifret beløp. Og du sier det selv; Du har følelser for han, og han elsker deg. Det kan vel ikke bli mer riktig enn det? Dette med å være sikker på sex, eller sikker på en person er noe som kommer med tiden, det er veldig sjeldent at vi jenter noen gang blir helt sikre på personen vi har sex med de første gangene. Hvis du er redd for å ødelegge et videre forhold mellom deg og han, så sett deg ned og ta en prat med han. Hør hva han har å si. Du kan ikke skru tiden tilbake, så heller prøv å se positivt på det.. Det var ikke en random kar du ikke liker, det var ikke en voldtekt, det var han du har følelser for. :)

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tenk på det som en deilig opplevelse og ikke straff deg selv for hardt pga det ;) Lev livet og ha sex når du føler for det. Livet er for kort til å angre!

Skrevet

Ehm, du er ikke løs fordi du har hatt sex med to personer. Jeg kjenner mange som er mye yngre enn deg som begynner å nærme seg 20 i antall sexpartnere, og jeg ser faktisk ikke på de som løse heller!

Du burde kanskje ikke være så uptight ... og med det mener jeg ikke at du skal ligge med mange, men f.eks. ikke ha dårlig samvittighet og dårlige tanker bare fordi du har hatt sex.

• Liker 2
Gjest Stjernekikkert
Skrevet

De færreste 23 åringer har kun hatt to sexpartnere, du er alt annet en løs og skitten,

må ikke skamme deg over dette da :)

Skrevet

Anmeld han!

Anonym poster: 2b7d4f2983e78526eac3ab2eb920aebc

• Liker 1
Skrevet

Anmeld han!

Anonym poster: 2b7d4f2983e78526eac3ab2eb920aebc

For? Med mindre han har en annen kjæreste, så har du ikke gjort noe galt. Om du synes det er fælt at du har hatt sex med en som ikke er kjæresten må du bare la være å gjøre det igjen.

• Liker 1
Skrevet

For? Med mindre han har en annen kjæreste, så har du ikke gjort noe galt. Om du synes det er fælt at du har hatt sex med en som ikke er kjæresten må du bare la være å gjøre det igjen.

Hahaha, er ganske sikker på at AB mente det ironisk den derre anmeldelsen :)

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg syns virkelig ikke du trenger å føle deg så ille over at du hadde sex. Alle prater om sex som om det er en så forferdelig big deal, men det er virkelig ikke det altså. Er du 23 år og har bare hatt 2 sexpartnere, syns jeg du kan være stolt av deg selv! Det er ikke mye. Og du er slettes ikke billig. :) Du hadde sex med en du liker godt, og det er vel mer enn hva mange andre kan skryte av. Kos deg og vær stolt av deg selv.

Skrevet

Hvem vet? Kanskje det er starten på noe nytt og fantastisk? :D

Skrevet

Ikke ta så tungt på det, om 15 år har du hatt så mye sex at du ser tilbake på dette og ler. Det er lov å følge kroppens lyster så lenge man ikke skader noen andre. :)

Anonym poster: 7f2e5cbd29bd83abb60d7b5ee4edc021

Skrevet

Da har du vel lært? Jeg vet ikke hvorfor du føler dette så ekkelt, om han ikke er en nær slektning, typen til venninna de eller noe slikt. Gå videre, glem det, og gjør det ikke igjen om det gir deg en dårlig følelse..

Skrevet

Du har hatt sex kjære deg, sånt skjer det er ikke noe å gråte over som de sier du skal ikke gråte over spilt sæd.

Ta det helt med ro, du er ikke billig eller ekkel du er bare et helt normalt varmblodig menneske

Bare vær ærlig med denne fyren som elsker deg men som du ikke kan være sammen med, han har nok forhåpninger for noe mer nå

Skrevet

Jeg føler meg så skitten og holder nesten på å sprekke av å grine :( :( jeg hadde sex med en jeg har følelser for, men av noen personlige grunner jeg ikke kan være sammen med.. Han elsker meg kjempe mye. Jeg hadde lovet meg selv å bare ha sex med den personen jeg er sikker på, men det skjedde bare :( jeg vet at gjort er gjort, men jeg er veldig dårlig og skjelven og føler meg veldig billig.. Det er den andre personen jeg har hatt sex med i mitt liv. og jeg er 23 år :( Hva skal jeg gjøre? Jeg vet det ikke er mye å gjøre, men jeg er bare såååå lei meg..

Anonym poster: c114d8bbb4bdc9dec2571270904be4f5

Hva er grunnen til at du ikke kan være sammen med ham da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...