Gå til innhold

? Hun sier at hun aviste meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! På lørdag endte jeg opp med å kline med en jente, greit det var hyggelig der og da, men gjøkke noe nummer ut av det. Så sier hun til alle sammen at jeg prøvde meg på henne og at hun avviste meg! Hvorfor sier hun det?

Anonym poster: 87d52066c0e2d750942510f3a6dc9a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun angrer vel eller er flau over det.

Sikkert fordi hun angrer seg og er redd for hva andre vil si. Temmelig feigt av henne.

Ja skjønner det. Men altså, jeg hadde ikke tenkt å si det til noen, så hvorfor går hun da rundt og sier sånn? Jeg har også gjort mye jeg angrer, går ikke rundt å sprer dritt om den personen for det.

Ja er feigt gjort av henne og dårlig gjort mot meg.

Anonym poster: b87fb824eec52cf3562fd439610ce4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror vel at hun er for god for deg da kanskje, umoden oppførsel.

Anonym poster: 1198e6ec72604594386da569e4bff68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror vel at hun er for god for deg da kanskje, umoden oppførsel.

Anonym poster: 1198e6ec72604594386da569e4bff68d

Ja det er det, orker ikke å tenke de baner engang, men hun er vitterlig ikke det beste jeg har fått i mitt liv. Går nok ikke rundt å er en drittsekk for det, hun har også prøvd å kline med meg 2 ganger før. Så jeg skjønner ingenting.

Anonym poster: b87fb824eec52cf3562fd439610ce4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i et forhold da forresten, da hun prøvde seg på meg. Og ville ikke være utro.

Anonym poster: b87fb824eec52cf3562fd439610ce4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det, orker ikke å tenke de baner engang, men hun er vitterlig ikke det beste jeg har fått i mitt liv. Går nok ikke rundt å er en drittsekk for det, hun har også prøvd å kline med meg 2 ganger før. Så jeg skjønner ingenting.

Anonym poster: b87fb824eec52cf3562fd439610ce4d3

Hvis det er sant det du sier om det, så ahr jeg bare en ting å si. Og det er at hun er en drittkjerring. Får håpe på at hun har lav selvtillit og ikke gjør det kun for å være slem.

Anonym poster: fc0c4cdf024e3acab27ef66df864e384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig dårlig gjort av henne, men prøv å ignorer henne og hev deg over henne. Og IKKE rot med henne mer, prøver hun seg igjen så avviser du henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...