Gå til innhold

Ekstreminister, hvorfor så hissig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekstremister som er:

Rasister, homohatere, vegetarhatere, kjøtmotstandere, folk som er for ekstreme straffer, indvandrermotstandere, religionmotstandere, på høyresiden, på venstresiden, røykemotstandre og andre folk som er ekstreminister, hvorfor er de alltid så ekstremt hissige av seg? Også er de "verdensmestere".

Og nei, alle som er på den listen er ikke ekstremister, men her er det ekstreministene jeg snakker om.

Anonym poster: 0a106e0797350077257af0565e3009fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noe er ekstremt= blindt,ser ikke saken fra to sider,ser bare sin egen sak og føler seg gjerne som et offer.

Jeg ville ha sagt at ekstremister er folk som har opplevd noe ille og er ødelagte, eller så er de vel bare idioter

Anonym poster: 7e52ac552cdcb1caeeadf70a80b63e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe av det som definerer en ekstremist. Eller, for å bruke et bedre ord, en fanatiker. En fanatiker kjennetegnes nettopp ved hans manglende evne eller vilje til å se andre sider av saken, en som ikke er mottakelig for rasjonelle argumenter, og som maler et unyansert og generaliserende fiendebilde av det de kjemper mot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Ekstremister som er:

Rasister, homohatere, vegetarhatere, kjøtmotstandere, folk som er for ekstreme straffer, indvandrermotstandere, religionmotstandere, på høyresiden, på venstresiden, røykemotstandre og andre folk som er ekstreminister, hvorfor er de alltid så ekstremt hissige av seg? Også er de "verdensmestere".

Og nei, alle som er på den listen er ikke ekstremister, men her er det ekstreministene jeg snakker om.

Anonym poster: 0a106e0797350077257af0565e3009fb

Ikke minst religiøse. Så du Brennpunkt i går? Skremmende hvordan INGEN i en religiøs massesuggesjon/demonstrasjon klarer å se at det de gjør er feil. Ref; Demonstrasjonen i Afghanistan i 2009 etter at psyko-pastoren i USA brant en Koran. Demonstrasjonen ble for øvrig ledet vekk fra den Amerikanske ambassaden etter at amerikanske agenter hadde fått massene til å gå mot FN-bygget isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst religiøse. Så du Brennpunkt i går? Skremmende hvordan INGEN i en religiøs massesuggesjon/demonstrasjon klarer å se at det de gjør er feil. Ref; Demonstrasjonen i Afghanistan i 2009 etter at psyko-pastoren i USA brant en Koran. Demonstrasjonen ble for øvrig ledet vekk fra den Amerikanske ambassaden etter at amerikanske agenter hadde fått massene til å gå mot FN-bygget isteden.

Det gjorde jeg ikke,men det høres interessant ut.

religiøse er en veeeldig stor del av det ja. Triste greier

Anonym poster: 7e52ac552cdcb1caeeadf70a80b63e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...