AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 (endret) http://annek.blogg.no/ Nå må man bla en del bakover i bloggen for å finne bildene som startet det hele. Hele forsiden var tidligere prydet av henne så og si ukledd. Anonym poster: 76933814dbb7bebe410831ff97acbe64 Endret 4. september 2012 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Leste noen innlegg av ren nysgjerrighet. Aldri hørt om dama, bryr meg fint lite om hva hun tar seg til for å få oppmerksomhet. Liker hun det og mener all PR er god PR, så er det hennes mening, greit nok det. Trist at det visstnok går ut over familien, selvsagt. Anonym poster: c0b1b22251f1f93748fceb9857bfcc9a
yes2yes Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 Hva andre måtte finne på bryr meg ikke, men hvis vedkommende oppfyller de krav jeg anser som nødvendige for å fanges i min sterotop av 'glam-piker', så er det virkelig meget langt utenfor min estetiske og moralske preferanse. Nå skjønner jeg ikke spørsmålet ditt, men jeg vil si at det er vel så bra, og kanskje bedre, å ignorere de blogger man ikke ønsker å se, som å faktisk se dem konsekvent og alltids uttrykke misnøye. Hva jentungen ønsker å finne på med sin kropp får være opp til henne, men det betyr selvsagt ikke at jeg selv synes det er verken greit eller forsvarlig å oppmuntre til slik oppførsel.
Xaphan Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Kanskje lurt å forklare litt mer om hva du vil fram til?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 TS her. Jeg får helt vondt i magen av det. Har sendt mail til blogg.no og sagt hva som foregår der og de sa bare at det var ikke deres problem og at man måtte da politianmelde. Men jeg ser ikke helt hva det er å politianmelde. Min lillesøster på 9 år leser blogger der inne og dette er ikke noe jeg ønsker at hun skal komme over for eksempel. Den jenten ødelegger jo livet sitt. Anonym poster: 76933814dbb7bebe410831ff97acbe64
Medlem Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Så du ønsker altså at forsiden på bloggen hennes viser flere bilder av henne så og si ukledd? Slik som da det startet... Hmmm....
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Skjønner ikke helt hva du vil frem til her? Er det bildene som plager deg? Det finnes da drøssevis av glamour-modeller som blogger og legger ut NAKENbilder av seg selv. Om man ikke interesserer seg for slike folk, så er det bare la være å lese - det gjør jeg. Skal du politianmelde alle bloggere som blogger om noe du ikke liker at lillesøstra di ser? At folk ikke greier å tenke lenger enn til nesa, og legger ut sånne bilder, får bli dems problem. Denne dama får jo oppmerksomhet, og det er jo det hu vil. Så da måtte det vel være bedre å ignorere? ...stakkars familie btw... Anonym poster: f77c51cb167e69f226bab1a1194705af
Gjest Sonja. Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Dette er bare trist. Håper denne tråden blir stengt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Jeg vil frem til at jeg syns synd på jenten. Var det ikke innlysende når jeg skrev det? Har dere ikke sett kommentarene hun får? Og hadde hun ikke brydd seg, hadde hun ikke svart som hun gjør. Jeg skjønner ikke 1) hvordan hun tror at det hun gjør er bra på noen måte 2) hvorfor hun skal få så mye dritt i forhold til andre som gjør slikt? Anonym poster: 76933814dbb7bebe410831ff97acbe64
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Trist lesning selvsagt, men om hun ønsker drittslenging pga det får henne til å kravle oppover på lista, og trives med det, er det opp til henne. Det eneste du kan gjøre er å ikke klikke deg inn på bloggen hennes. Dette sitatet fra bloggen hennes sammenfatter det hele ganske kort og konsist: You're not successful when people tell you that you're awesome. It's when they start hate, and you know you have their attention!! hahahahha. Pga dere idioter som slenger så sykt mye dritt om meg, har jeg faktis kommet opp på topplisten i norge. På 11 plass, i told you everyone! Bare forsett, dette er så bra at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det! TUSEN TAKK TIL ALLE DERE HVERTFALL! Politianmelde kan de vel gjøre dersom det stemmer at hun og familien får drapstrusler, håper de anmelder i så fall. Anonym poster: c0b1b22251f1f93748fceb9857bfcc9a
Niennas Skrevet 4. september 2012 #13 Skrevet 4. september 2012 Tråden er ryddet. Facebook-sider til privatpersoner (selv om de har blogger) er ikke lov. Niennas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå