Gå til innhold

Hva betale barnevakten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk 200kr for 2-3 timer som 14-åring for 15år siden... synes 500 kr er helt grei pris for nesten en hel arbeidsdag for en 15-åring. Siden 15-åringen antagelig jobber svart, og får evt sykepenger og feriepenger, og det er det eneste utgiften for deg så er det ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestemor
Skrevet

Vi betaler 200,- kr for 3 timers pass av 4 åring fra kl 16-19. Barnevakten passer henne inne hos oss, leser, tegner, ser barne tv etc. Barnevakten er 12 år. Vi går ut, men er i nabolaget, max 10 minutter hjemmefra.

Ville foreslått 400-500 for økten ts spør om. Ikke mindre enn 400,-. Regner med at ts er avhengig av at barnevakten beholder jobben i lengre tid siden ts skal gå skole. Om hun er for kjip, vil nok barnevakten snart finne seg jobb hos andre.

Etter min mening er det uansvarlig å la 7 åring være alene hjemme hele ettermiddagen/ frem til leggetid, så dårlig løsning å spare inn på antall timer..

Skrevet

Jeg har ei datter på 16 som sitter mye barnevakt. Hun får ganske forskjellig betalt, men her ville hun blitt fornøyd med 300 kr/gang.

Alt etter hvor mye jobb hun har hatt med ungene/hvor mange unger hun passer(1-3 stk)eller hvor seint det blir, får hun fra 200-500 kr for en kveld. Det er iallefall hun fornøyd med.

Skrevet

Jeg tenker at rundt 250-300 kroner er passe.

Anonym poster: e48bebc8c30fedd72f21d54ab583272e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...