Gå til innhold

Jeg er en feil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en feil. Talentløs,håpløs. Alt går mot meg. Det føles deilig å endelig innse sannheten. Jeg trenger ikke prøve lengre for å overbevise meg selv. Jeg er en feil. Enkelt og greit. JEG ER EN FEIL. Det føles ikke så fælt som det høres ut som. Jeg er en feil og det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Jeg har alltid vært en feil og kommer alltid til å være det.

Jeg er ikke verdig til å leve her på jorden.

Anonym poster: 3c477a1b9d6a9020ec98d0371359524b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klag, klag, klag.

Enda en feil. Jeg orker bare ikke mer. Jeg er utslitt av å prøve å gjøre alt riktig men like vel mislykkes. Hva er vitsen med livet egentlig?

Anonym poster: 3c477a1b9d6a9020ec98d0371359524b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du fortelle litt om livet ditt slik at vi får funna noen lyspunkter sammen med deg ? Jobb, familie, venner, hobby, dyr, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen søsken, men ellers en veldig stor familie. Jeg har noen "venner". Jeg skriver mye noveller og går i tiende klasse, men det går dårlig for jeg er mye syk.

ts

Anonym poster: 3c477a1b9d6a9020ec98d0371359524b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag, klag, klag.

Drittsekk! Støtt ts i stedet :kjempesinna:

Anonym poster: 3c477a1b9d6a9020ec98d0371359524b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdomsskolen er jo for mange den jævligste tiden de noen gang har vært igjennom, rett og slett fordi mange oppfører seg som drittsekker på den alderen. Det er ikke bare en tilfeldighet at man over alt kan lese om folk som trøster med at alt blir bedre etter ungsomsskolen.

Jeg lover deg - alt blir bedre etter ungdomsskolen <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen søsken, men ellers en veldig stor familie. Jeg har noen "venner". Jeg skriver mye noveller og går i tiende klasse, men det går dårlig for jeg er mye syk.

ts

Anonym poster: 3c477a1b9d6a9020ec98d0371359524b

Det er da fint at du funnet oss.. :) Tiende ja... Tror ikke vi har så mange brukere i den aldersgruppa her , men fint med forandring... Som noen sa her, er alt bare feil, så mye kan bli bare bedre :)

Hva med å lage en liste over ting som du synes er trasig, men du selv kan gjør noe ved det ? Om du er mye syk, så er det lite selv du kan gjøre. Men sitter du for mye inn alene f. eks. der kan du gjøre mye selv for å forandre det. Invitere venner hjem til deg eller ut på kafe o.l. Aner meg at du er jente ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenk over hva som gjør deg nedfor, og ikke vær så hard mot deg selv. Ta et steg av gangen og sett deg små realistiske mål. Finn ut større aspekter av livet, og finn ut hva du er god til - for du er god til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Tekola, mod

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...