Gjest ts Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Sitter her og føler meg så dårlig, selv om jeg er litt bedre enn jeg var istad. Var ute på tur med klassen istad, hele dagen hadde jeg svetta konstant. Så begynte noen utrolige smerter nederst i magen, så ille at det var like før jeg falt sammen. De var ikke konstante, men de kom med mellomrom. Det varte rund 10-20 sek hver gang de kom. jeg ble helt slapp i kroppen, og det føltes ut som om jeg skulle besvime. Jeg fikk så lyst til å legge meg ned på bakken å gråte! Jeg fikk karra meg opp til skolen og datt ned på en benk. Ble sendt til helsesøster. Hu ba meg gå hjem og sove, så skulle jeg ringe hvis det ble verre. Istad fikk jeg en akutt følelse av å måtte spy, men det gikk plutselig over. nå er det litt bedre, men jeg lurer på hva dette var. har hatt samme type magesmerter en gang før, i sommerferien. da varte det i ca en time, før det plutselig forsvant. Hva kan dette være?
Diixie Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Du har ikke problemer med gallestein? Det har jeg, og dette høres veldig likt ut som da jeg har mine anfall..
Gjest ts Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Takk for svar Det aner jeg ingenting om, kanskje jeg burde sjekke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå