AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #1 Skrevet 4. september 2012 Post bilder av din drømmebrudekjole enten du er single, gift eller forlovet. Den er min drømmekjole. Liker best de som ikke er "tubekjole". Elegant og slank er det jeg liker best. Anonym poster: 9c8445bddc2ec09a3a379d78cade8f86
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 (endret) Jeg liker mye vidde, tyll og askepottaktige kjoler, her er min. Større bilde lengre ned på siden. http://www.dhgate.co...1f056f6165.html Ikke verst å finne drømmekjolen til 900 kr + frakt og toll i tillegg self. Er ikke forlovet, men samboer.. Endret 4. september 2012 av Liquorice 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 Drømmekjolen er min egen <3 Jeg må bare minne meg selv på det en gang iblant. Har ikke noen drøm om å se ut som en prinsesse eller en som prøver å se ut som en prinsesse. http://www.bestbridalprices.com/images/pronovias/2013/large/Davinia.html Jeg ser ikke på brudekjoler lenger, så jeg har ikke andre drømmer. hehe. 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #4 Skrevet 4. september 2012 (endret) Det var litt av kjole Liqourice! Virkelig en askepottdrøm. Var veldig fin. Endret 4. september 2012 av kiara_pusen
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 (endret) feil Endret 4. september 2012 av Liquorice
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 (endret) Oi dette ble vanskelig å svare på kjente jeg. Jeg har lagret noen kjoler men jeg har ikke vært og prøvd noe ennå, og har igrunn ikke sett på kjoler i mer enn noen dager. Hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig, jeg trodde jeg visste hva jeg ville ha. Men jeg må helt klart dra og prøve noe snart. Tiden flyr, det er allerede september og juli kommer fort! I mellomtiden poster jeg bilde av den jeg ser på akkurat nå, men som jeg ikke kan si at jeg har falt hundre prosent for Dette er Caspio fra San Patrick Endret 4. september 2012 av Petalouda 5
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Det var litt av kjole Liqourice! Virkelig en askepottdrøm. Var veldig fin. Takk. Var en annen bruker som la den ut i en annen brudekjoletråd. Har ikke funnet andre som jeg syns er like fine
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Oi dette ble vanskelig å svare på kjente jeg. Jeg har lagret noen kjoler men jeg har ikke vært og prøvd noe ennå, og har igrunn ikke sett på kjoler i mer enn noen dager. Hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig, jeg trodde jeg visste hva jeg ville ha. Men jeg må helt klart dra og prøve noe snart. Tiden flyr, det er allerede september og juli kommer fort! I mellomtiden poster jeg bilde av den jeg ser på akkurat nå, men som jeg ikke kan si at jeg har falt hundre prosent for Dette er Caspio fra San Patrick Takk. Var en annen bruker som la den ut i en annen brudekjoletråd. Har ikke funnet andre som jeg syns er like fine Synes tyllkjoler er veldig festlige - men man MÅ være slank. (Noe jeg ikke er... tror det påvirker drømmekjolene litt...) Synes den fra San Patrick også var veldig fin. Jeg er jo Pronovias fan så det sier seg vel litt selv. Elsker disse drømmekjole trådene - er så mye forskjellig i smak og drømmer! 1
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 (endret) Jeg drømte om en San Patrick kjole sist jeg giftet meg, Jasmine. Men den var ikke mulig å få tak i så det ble reservekjole på meg da Så jeg har litt behov for San Patrick denne gangen, føler jeg. Men Jeg har seriøst et par Pronoviakjoler på ønskelisten også ja Som fex denne - med beltet og boleroen - denne heter Pergola Jeg er ingen sylfide men jeg er ikke spesielt stor heller, 174 høy og 65 kilo, så jeg tror keg kan komme unna med noe sånt som dette. Men jeg har jo ikke prøvd ennå. Endret 4. september 2012 av Petalouda 2
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Jeg drømte om en San Patrick kjole sist jeg giftet meg, Jasmine. Men den var ikke mulig å få tak i så det ble reservekjole på meg da Så jeg har litt behov for San Patrick denne gangen, føler jeg. Men Jeg har seriøst et par Pronoviakjoler på ønskelisten også ja Som fex denne - med beltet og boleroen - denne heter Pergola Jeg er ingen sylfide men jeg er ikke spesielt stor heller, 174 høy og 65 kilo, så jeg tror keg kan komme unna med noe sånt som dette. Men jeg har jo ikke prøvd ennå. Nydelig! Selvsagt kommer du unna med noe slikt, tyll er jo mye mye større derfor kreves det at man har en smal overkropp. Synes du høres slank og flott. Jeg kommer jo ikke inn i prøveeksemlaret til min engang - men jeg er ikke så bekymret egentlig, alt avhenger av fasongen på kroppen og at kurvene er på de rette stedene. En stor kjole kan jeg imidlertidig ikke ha,
Djungelvrål Skrevet 4. september 2012 #11 Skrevet 4. september 2012 Synes tyllkjoler er veldig festlige - men man MÅ være slank. (Noe jeg ikke er... tror det påvirker drømmekjolene litt...) Synes den fra San Patrick også var veldig fin. Jeg er jo Pronovias fan så det sier seg vel litt selv. Elsker disse drømmekjole trådene - er så mye forskjellig i smak og drømmer! Er ikke en sylfide jeg heller men er høy og har en slank overkropp og ganske markert og høy midje. Er ikke 100 % sikker på at jeg kler det, så skal prøve noe lignende i en brudekjolebutikk før jeg evt. bestiller.
Lille Solstråle Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Drømmekjolen er min egen <3 Jeg må bare minne meg selv på det en gang iblant. Har ikke noen drøm om å se ut som en prinsesse eller en som prøver å se ut som en prinsesse. http://www.bestbrida...ge/Davinia.html Jeg ser ikke på brudekjoler lenger, så jeg har ikke andre drømmer. hehe. Wow! Den var jo utrolig flott!
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #13 Skrevet 4. september 2012 Så lenge du har markert midje har du jo en slank overkropp. Jeg tenkte egentlig mest på en chubby som meg selv i en slik kjole, det hadde ikke passet, eller jeg hadde følt meg større. Og så lenge den er så¨pass billig er det etter min mening bare å bestille! :D Er ikke en sylfide jeg heller men er høy og har en slank overkropp og ganske markert og høy midje. Er ikke 100 % sikker på at jeg kler det, så skal prøve noe lignende i en brudekjolebutikk før jeg evt. bestiller.
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #14 Skrevet 4. september 2012 Wow! Den var jo utrolig flott! 1
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #15 Skrevet 4. september 2012 Det viktigste tror jeg er at man føler seg vel selv. Om man ikke er helt komfortabel vil det være veldig synlig. Og det er helt klart lurt å prøve flere varianter før man bestemmer seg tror jeg ..
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #16 Skrevet 4. september 2012 *har ikke prøvd noen bare bestilte*
Petalouda Skrevet 4. september 2012 #17 Skrevet 4. september 2012 *har ikke prøvd noen bare bestilte* oi, da er du tøff ........ hvirdan gikk det da ?
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. september 2012 #18 Skrevet 4. september 2012 oi, da er du tøff ........ hvirdan gikk det da ? Det må gå bra for å si det slik - for å toppe det hele må jeg også slanke meg 13cm. Men akkurat det gikk overraskende lett, første prøvning er i januar. Jeg bestilte kjolen før den har kommet til Norge, hvis noen i Norge tar den inn, virket ikke slik på Kristins brudesalong når jeg snakket med de før jeg bestilte. Det er en grunn til at jeg er litt nevrotisk og usikker iforhold til kjolen, og dette er grunnen! Jeg er jo livredd - hadde vært mye enklere hvis den bare hatt vært fra Kina og det ikke hadde vært så farlig.
Krysanti Skrevet 5. september 2012 #19 Skrevet 5. september 2012 Åh, brudekjoler :wub: Jeg elsker brudekjoler og drømmer om å handle brudekjole selv en dag. Jeg har nemlig vært gift før, men da uten brudekjole, og hvis jeg får være så innmari heldig at jeg får gifte meg igjen en gang SKAL jeg ha kjole. Typen kjole varierer litt etter type bryllup ... Jeg leker litt med tanken på at kanskje det å stikke avgårde til utlandet med et par vitner er det mest passende (iom at det vil være andre gang for meg), men kjæresten er enebarn og jeg ser for meg at det ikke blir så veldig greit for hans familie. Kjoler jeg liker dersom man har tradisjonelt bryllup i Norge: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J1531&page=0&pageSize=108&keywordText=&keywordType=All http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3654&page=0&pageSize=108&keywordText=&keywordType=All Og dersom det skulle blitt et mer avslappet utenlandsk bryllup: 1
toffel Skrevet 5. september 2012 #20 Skrevet 5. september 2012 (endret) http://www.jjshouse....002004758-g4758 Noe i den duren .. Syns den var helt fantastsik :D http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-Firkantet-Hals-Chapel-Slep-Sateng--Blonde-Brudekjoler-Med-Frynse--Perlebesydd-002004755-g4755 Eller denne ! Endret 5. september 2012 av toffel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå