AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hei! Tenkte jeg skulle prøve å legge litt ut om mine tanker her også, siden jeg ser mange av dere skriver selv og får veldig god tilbakemelding Jeg er 19 år, jeg veier 95kg, og jeg hater rett og slett meg selv for det. Jeg har siden 4. klasse alltid vært litt lubben og rund, og det var ikke før ungdomskoleårene jeg begynte å mislike megselv mer og mer. I 10. Klasse fikk jeg min første kjæreste, som jeg var sammens med i et halvt år. Han var også ganske stor, og jeg følte meg trygg rundt ham, men det var før jeg fant ut av at han hadde et romantisk forhold til min bestevenninne. Hun var så tynn og lang, altså alle guttenes drøm! Mens jeg var en lav, tjukk, og en slik person du vil se på og syns "synd" på... Dette er nå 3 år siden, men smerten sitter inni meg ennå. Jeg er redd han ødla min tillit til mennene der ute, og jeg hater han for dette. Jeg kan ikke se for meg en mann som skal kunne like bare meg, når det fins så mange andre pene og tynne jenter der ute. Jeg har ikke siden vært i noe forhold. Men jeg hadde et engangstilfelle med en gutt jeg snakket med over nettet. Han ringte meg aldri igjen. Min søster veide også like mye som meg, men hun gikk ned 20kg på vgs og er like slank og fin idag. Jeg føler at jeg er den datra som ikke har greid å vinne over vekten min, og det er en forferdelig følelse å sitte med. Idag er jeg så og si ødelagt, på innsiden og på utsiden. Jeg er deprimert, jeg finner ikke motivasjon til å stå opp om morgenen, og jeg vil egentlig bare ligge i sengen å se på tv... og gråte .... Nå driver jeg med slanking, og føler ingenting er bra nok. Vekten synker ikke, men jeg innser at jeg må ha tålmodighet. Jeg har ingen jobb, ingen "gode" venner jeg kan snakke med dette om, ingen kjæreste, jeg bor hjemme, og jeg vil egentlig bare puste igjen. Takk for at dere leste dette, her kan jeg ihvertfall få lette litt på mine følelser. Anonym poster: 102ed1854a21880cc3dc711a9ddf5161
Skjønningen Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg er en tynn og høy jente, og kan fortelle deg at det er mange gutter som har syntes jeg er for tynn for deres smak, og jeg har blitt kalt mye stygt opp igjennom. Jeg har funnet en som elsker meg og synes jeg er perfekt, og du skal vite at det helt sikkert finnes de som synes du er helt perfekt også. Det å være tynn og høy er ikke noe alle finner tiltrekkende hos en partner. Det finnes ingen fasit på slikt. først og fremst: Din søster er ikke deg, så ikke mål dere opp mot hverandre! Det er trist å lese at du føler det slik ovenfor deg selv som du gjør, og at en utro idiot har ødelagt mye av selvtilliten din. Du trenger ikke å svare hvis du ikke ønsker det, men vil du fortelle hvor høy du er? Når det kommer til slankingen, hva gjør du? Og trener du noe? Hvis du er overvektig og vil bli normalvektig så er det bra, for det kan jo føre visse helsemessige ulemper med seg å være både overvektig og undervektig. Bare ikke gjør det for andres skyld, men for din egen. Elsk kroppen din og tenk at det du gjør det gjør du for din kropps beste, ikke for at noen andre skal like deg.. 1
ms_jay Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, setter jeg pris på! jeg er 169 høy. Jeg vet selv jeg er veldig lat når det kommer til trening, og må ta i et tak der, men jeg prøver så og si ta en gåtur i en halvtime hver dag. Ellers forholder jeg meg til 1000-1400 kcal hver dag, og da går dte mest i sunne matvarer, men kan sprekke innimellom og ta meg en sjokolade istedefor et måltid ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå