Gjest På tuppa Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Fikk en kommentar fra mannen min i dag som såret meg langt inn i hjerterota. Trenger kommentarer fra dere på om jeg overreagerer her eller om han rett og slett "bomma" da han kom med følgende kommentar: Nå når du har tatt av deg 10 kg hadde jeg villet belønne meg selv med fettsuging!!! Belønning???? Hvis han hadde vært fornøyd med mine minus 10 kg hadde han vel ikke foreslått fettsuging? Han sier han er fornøyd med meg nå men hvorfor da foreslå fettsuging?? Får å gi med selv en belønning? Tolker jeg han helt feil her eller? Jeg tror at han med denne kommentaren ikke er helt fornøyd likevel. Hjelp meg!!!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror kanskje ikke han mente noe stygt med det, men at kanskje han tenker at du ville føle deg bedre hvis du har fått overflødig hud, og at tanken hans er at han vil at du skal føle deg helt 100% eller noe.... Men uansett upassende av han å si noe sånt.... Anonym poster: 20474fc6f3de2b9e736c155fdb4aa809
Gjest På tuppa Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror kanskje ikke han mente noe stygt med det, men at kanskje han tenker at du ville føle deg bedre hvis du har fått overflødig hud, og at tanken hans er at han vil at du skal føle deg helt 100% eller noe.... Men uansett upassende av han å si noe sånt.... Anonym poster: 20474fc6f3de2b9e736c155fdb4aa809 Jeg var ikke noe veldig overvektig, De 10 kiloene gjør at jeg nå går inn i str. 27 i Levisbuksene så mye overflødig fette er det ikke å snakke om. Jeg trener fremdeles og skal ned noen kg til, men slapp hud er det ikke snakk om.... Snufs!! Vel jeg er snart 50 og fornøyd selv, men men... Jeg tror kanskje ikke han mente noe stygt med det, men at kanskje han tenker at du ville føle deg bedre hvis du har fått overflødig hud, og at tanken hans er at han vil at du skal føle deg helt 100% eller noe.... Men uansett upassende av han å si noe sånt.... Anonym poster: 20474fc6f3de2b9e736c155fdb4aa809 Jeg var ikke noe veldig overvektig, De 10 kiloene gjør at jeg nå går inn i str. 27 i Levisbuksene så mye overflødig fette er det ikke å snakke om. Jeg trener fremdeles og skal ned noen kg til, men slapp hud er det ikke snakk om.... Snufs!! Vel jeg er snart 50 og fornøyd selv, men men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå