Gå til innhold

Jenter! Liker dere stripping?

Fremhevede innlegg

Skrevet

?<br /><br /> Anonym poster: 3c7189954c90be5803b7fcddb638b0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stripping som kunstform er flott. Billig vise fitta og pikkenstripping er kjedelig.

Skrevet

På strippebar er det ufrivillig komisk. Som treningsform virker det effektivt, men seksualiserende. Pirrende er det uansett ikke.

Anonym poster: 9673f9135a72a2a5006fe011ac56ab47

Skrevet

Jeg liker å se på kvinnelige strippere som virkelig kan danse og jeg elsker å strippe for kjæresten. Typiske mannlige strippere med brannmannshjelm, politiuniform og ivrig luftjokking gir meg brekningsfornemmelser.

• Liker 5
Gjest sardintroll
Skrevet

What's not to like? Mmmmm, stripper...

Gjest Raindrops
Skrevet

Menn som stripper er egentlig mer komisk enn sexy. Kvinner som stripper synes jeg kan være veldig flott, mange av dem er veldig flinke.

• Liker 4
Gjest sardintroll
Skrevet

Eneste som ødelegger litt med mannestrippere for min del, er den teite snippen med sløyfa.

Skrevet

Tja synes nå strippingen i magic mike var ganske så hot jeg. Var seksuellt frustrert når jeg forlot kino salen:P

Skrevet

Det kommer veldig an på stripperen i seg selv, hvordan han stripper, antrekk osv.

Skrevet

har en kamerat som er den artigste stripperen noensinne! jeg dør av latter. men det er kødd :) men jeg holder meg unna de som har det som yrke.

Anonym poster: 318ee5c454436a769d75c2479f1b2162

Gjest HunterLady
Skrevet

Synes stripping er helt kurant.

Men selve poledancinga kan være veldig fascinerende og utrolig rått dersom de har skills.

Gjest Aphrodite
Skrevet

Jeg syntes det er veldig tennende om typen vil strippe for meg, men.. Det har jo bare skjedd et par ganger.

Skrevet

Enig med mange over her. Jenter som stripper kan være veldig hot, herrestrippere som holder på med noe chippendaletullball får meg til å facepalme og visne innvendig.

Skrevet (endret)

Menn som stripper er egentlig mer komisk enn sexy. Kvinner som stripper synes jeg kan være veldig flott, mange av dem er veldig flinke.

Når jeg var 16 - 17 år dro jeg en gang på fest sammen med ei venninne, og vi endte opp med å være de eneste jentene sammen med gutter i et aldersspenn på mellom 20 og 50 år. Jeg hadde mareritt lenge etterpå, fordi en av de eldste mannfolkene bestemte seg for å gi meg lapdance. Det er absolutt noe jeg ikke vil oppleve en gang til! Men jenter som stripper kan være ganske pent :)

Endret av Lucid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...