Gå til innhold

Do´s & dont´s under dating!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe sånn: Koste meg veldig på bowling/kino(eller hva enn dere gjorde på) forleden! Lang og travel dag på meg, så nå stuper jeg til seng, tar min dyne fatt og sier god natt;) Du er velkommen på besøk i mitt drømmeland! Sov godt! Klem, smask og dask! ;)

Den likte jeg ikke i de thele tatt. Hadde vært en dealbreaker for meg og.

Prøv noe sånt som "God natt og sov godt:-)"

Anonym poster: 7db03349c4529a9865050de2e063582c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den likte jeg ikke i de thele tatt. Hadde vært en dealbreaker for meg og.

Prøv noe sånt som "God natt og sov godt:-)"

Må legge til at den meldingen viser at du tenker på henne, samtidig som det ikke er over the top.

Skrevet

Jeg, gutt, lurer først å fremst på om noen damer kan svare meg på hvordan jeg holder jenta interessert imellom datene.

Scenarioet er at vi har vært på 3 dater over 4 uker, mye klemming,klining og holding i hender, men ikke noe mer.

Så det du egentlig sier er at du øsnker råd for å kunne få sex fortest mulig?

Skrevet

Så det du egentlig sier er at du øsnker råd for å kunne få sex fortest mulig?

Sex kunne vært der på 2 date, men siden jeg ikke følte at det var riktig holdt jeg tilbake. For meg handler det jo litt om å skape en bra opplevelse av "første gang",ikke bare hvorvidt jeg får putta den inn eller lignende.

Anonym poster: 1cbf423dd1354798d4329fdb10c0dec6

Skrevet

Sex kunne vært der på 2 date, men siden jeg ikke følte at det var riktig holdt jeg tilbake. For meg handler det jo litt om å skape en bra opplevelse av "første gang",ikke bare hvorvidt jeg får putta den inn eller lignende.

Så hva er målet ditt ellers?

Skrevet (endret)

God natt meldinger er helt topp!:)

Endret av reborn
Skrevet

Så hva er målet ditt ellers?

Er du helt nek eller steinar? Tror mot formodning til deg (wild guess) at damer trenger og vil ha en liten opplevelse i forkant av et pot. kjæreste forhold. Er også troende av at sex mellom 2 blir bedre om man føler at en kjenner hverandre litt bedre.

Skrevet

Er du helt nek eller steinar? Tror mot formodning til deg (wild guess) at damer trenger og vil ha en liten opplevelse i forkant av et pot. kjæreste forhold. Er også troende av at sex mellom 2 blir bedre om man føler at en kjenner hverandre litt bedre.

Kvinnfolk elsker oppmerksomhet. Ingen tvil om det.

Skrevet

Mitt tips er i hvert fall å holde meldingene korte og ikke holde lange samtaler per SMS, men jeg ser ikke noen grunn til å bevisst vente med å svare på en melding. Selvsagt er det best om du faktisk har et liv og faktisk ikke har anledning til å svare med en gang.

Daglig kontakt er fint i min bok.

Men du må egentlig lytte til henne og vurdere hva slags feedback du får. Om du sender fem meldinger på rad før hun har rukket å lest den første, så gjør du selvsagt noe feil.

:)

• Liker 1
Skrevet

Vel, dating... Vi prøver jo alle å vise de beste sidene av oss, men i den sammenheng gjør vi ofte ting som ikke er naturlig. Kvinner er forskjellige. Oppmerksomhet er supert det, og noen vil ha så mye som overhode mulig, mens andre synes fort det kan bli litt klengete og awkward.

Når spillet/skuespillet blir for langt unna virkeligheten så kan det sikkert bli en flott liten romanse ut av det, men jeg tviler på at det blir noe varig forhold siden man lærer seg å kjenne en person som faktisk ikke eksisterer, og skjuler hvem man egentlig er. Poenget med dating er å bli bedre kjent, men skuespill og masker hjelper ikke.

• Liker 2
Skrevet

Det er hyggelig med meldinger når interessen er gjensidig, men for oss som er tilhengere av å gå rolig frem og å bruke god tid, er det ikke gøy med mas eller for mye kliss. Det er bare kleint.

Hyggelig med meldinger som viser at man setter pris på kontakt, men ikke send en hel haug hver dag, og jeg synes ikke det er stas når det blir forventa at man skal sende natta eller god morgen-meldinger, eller at man MÅ snakke sammen på telefonen hver kveld.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...